شاکر خفایی، رئیس روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران گفت: پالایشگاه تهران تا ساعاتی دیگر وارد مدار تولید می‌شود.

پالایشگاه نفت تهران تا چند ساعت آینده مجددا راه‌اندازی می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از شانا، رئیس روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران گفت: با توجه به کاهش شعله‌های آتش به ۵ درصد حجم اصلی، پیش‌بینی می‌کنیم پالایشگاه در ساعت‌های آینده وارد مدار تولید شود.

شاکر خفایی صبح پنج شنبه (۱۳ خرداد) در این باره افزود: با توجه به کاهش حجم آتش به ۵ درصد حجم اولیه پیش‌بینی می‌کنیم آتش تا دو الی سه ساعت آینده به طور کامل خاموش شود.

وی تاکید کرد: با توجه به این که هم‌اکنون به مواد سنگین تر نفتی رسیده‌ایم، سوختن فرآورده‌ها زمان‌بر بوده و ممکن است تظاهرات بیرونی بیشتری نیز داشته باشد، اما پیش‌بینی ما این است که در صورت خاموش شدن کامل آتش تا چند ساعت آینده و پاکسازی مخزن، پالایشگاه مجددا راه‌اندازی شود.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران اخبار برخی رسانه‌های معاند مبنی بر انفجارهای متعدد در شب گذشته و سرایت آتش به دیگر نقاط را جعلی عنوان کرده و تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ حادثه‌ای نداشتیم و همکاران تلاشگر ما از اولین لحظات حادثه در شب گذشته تاکنون در حال تلاش برای مهار و جلوگیری از سرایت آتش به دیگر نقاط هستند.

خفایی افزود: آخرین شعله‌های آتش فعلی مربوط به محوطه باند بال مخزن cold slops است که امیدواریم به زودی به صورت کامل خاموش شود.

به گزارش شانا، ساعت ۱۹ و ۱۸ دقیقه عصر امروز، چهارشنبه (۱۲ خردادماه) حادثه آتش‌سوزی وسیعی به دلیل نشتی یکی از مخازن ضایعات نفتی پالایشگاه تهران رخ داد که گروه‌های امدادی و آتش‌نشانی به‌منظور مهار و خاموش کردن آتش به‌سرعت وارد عمل شدند.

آتش حادثه هم اکنون مهار شده است و تلاش‌ها برای خاموش کردن آتش ادامه دارد؛ خوشبختانه حادثه تلفات جانی نداشته است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید