مرد کارتن خواب مشهدی در حال جمع آوری ضایعات بود، که یک جسد داخل پتو در کنار سطل زباله پیدا کرد.

کشف جسد جوان مشهدی داخل پتو در کنار سطل زباله

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، این حادثه وحشتناک سپیده دم روز سه شنبه در مشهد هنگامی رخ داد که مرد کارتن خوابی برای جمع آوری ضایعات در هوای صبحگاهی وارد خیابان رسالت ۸۲ شد و پیاده به راه افتاد. او از فاصله دور و در انتهای خیابان چیزی شبیه لوازم منزل مانند تکه پتویی را دید که در کنار خیابان افتاده و احتمال داد زیر آن لوازم دیگری قرار داشته باشد.

مرد کارتن خواب بی‌درنگ قدم هایش را تندتر کرد تا به محل رسید اما وقتی پتو را کنار زد ناگهان جسد جوانی نمایان شد که آثار ضرب و جرح بر پیکرش خودنمایی می کرد. این مرد که به شدت ترسیده بود در آن ساعت صبح، جمع کردن ضایعات را به فراموشی سپرد و سراسیمه به سمت ابتدای خیابان رسالت دوید تا فرد رهگذری را پیدا کند و از او کمک بخواهد چرا که خودش گوشی تلفن نداشت و باید از افراد عبوری یاری می خواست.

هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بود که نوجوانی را در حال عبور از خیابان دید و از او خواست با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرد و ماجرای رها شدن جسد یک مرد در انتهای خیابان رسالت را اطلاع دهد. این گونه بود که با همکاری پسر نوجوان، پلیس ازموضوع مطلع شد و نیروهای کلانتری برای بررسی خبر مذکور عازم محل کشف جسد شدند.

دقایقی بعد نیروهای انتظامی با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اعلام کردند و بدین ترتیب حدود ساعت ۶ بامداد قاضی دکتر حسن زرقانی به محل مذکور رسید و تحقیقات قضایی در حالی آغاز شد که گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز با دستور سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی) در کنار مقام قضایی قرار گرفتند و به بررسی ماجرا پرداختند.

تحقیقات میدانی نشان داد: جسد مربوط به جوان ۲۹ ساله ای است که به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته و به قتل رسیده است. سپس عامل یا عاملان جنایت، پیکر بی جان این جوان را به محل کشف انتقال داده و در آن جا رها کرده اند. این در حالی بود که یک تخته پتو نیز روی جسد قرار داشت و این احتمال را قوت می بخشید که مرد ۲۹ ساله در یک منزل مسکونی به قتل رسیده است.

دقایقی بعد با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی زرقانی، بررسی های غیرمحسوس کارآگاهان برای کشف هویت مقتول آغاز شد. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، بررسی های بیشتر برای تعیین علت دقیق مرگ و همچنین شناسایی عامل یا عاملان این جنایت هولناک با نظارت مستقیم قاضی شعبه ویژه جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد آغاز شد. انتظار می رود عاملان این جنایت به زودی در چنگ عدالت گرفتار شوند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید