مدیرکل بحران استانداری تهران با اعلام جزئیات حادثه آتش سوزی در در داخل پالایشگاه نفت تهران گفت: انفجار در اثر نشت یکی از لوله‌های خطوط انتقال در داخل پالایشگاه بوده است.

جزئیات آتش‌سوزی در پالایشگاه نفت تهران / نشت یکی از لوله‌های خطوط انتقال داخل پالایشگاه

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم ، منصور درجاتی، مدیرکل بحران استانداری تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به بروز حادثه انفجار و آتش‌سوزی در محدوده پالایشگاه نفت تهران اظهار داشت: آتش‌سوزی همراه با انفجار در اثر نشت یکی از لوله‌های خطوط انتقال در داخل پالایشگاه رخ‌داده که دود ناشی از آن در فضای فوقانی اطراف دیده می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه تا این لحظه حادثه تلفات جانی نداشته اما از تمام ترددکنندگان مسیر جنوبی ری تقاضا داریم مسیر منتهی به پالایشگاه را خلوت کرده و سبب انسداد مسیر نشوند تا ماشین‌آلات امدادرسان بتوانند در محل حاضر شوند.

مدیرکل بحران استانداری تهران تأکید کرد: امیدواریم به دلیل ضریب بالای ایمنی در پالایشگاه موضوع خاصی نداشته باشیم و با توجه به اینکه آتش‌سوزی در خطوط انتقال اتفاق افتاده به‌منظور جلوگیری از پیشرفت آتش‌سوزی عملیات اطفا باید با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

درجاتی در پایان خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های امدادرسان و خدماتی به صحنه اعزام‌شده‌اند اما آتش هنوز به‌طور کامل مهار نشده و عملیات لکه‌گیری در حال انجام است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید