معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که مرحله بعدی ثبت‌نام مسکن ملی از هفته آینده در ۲۳۰ شهر کشور آغاز می‌شود.

آغاز ثبت‌نام مسکن ملی در ۲۳۰ شهر کشور  از هفته آینده

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان گیلان که با حضور استاندار گیلان و تعدادی از مدیران فرمانداری‌های استان در استانداری برگزار شد اظهار داشت: طرح مسکن ملی طرحی است که وزارت راه و شهرسازی به دنبال استمرار آن است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طرح مسکن ملی هیچ پشتوانه یارانه‌ای ندارد عنوان کرد: از هفته ثبت‌نام برای مسکن ملی را در ۲۳۰ شهر خواهیم داشت همچنین این ثبت‌نام در استان گیلان از هفته آینده یعنی ۱۹ خرداد آغاز می‌شود.

محمودزاده تصریح کرد: وضعیت تامین زمین در استان گیلان بسیار خوب است و ۸۰ درصد تامین زمین در این استان انجام شده است و همچنین به‌زودی بیش از ۳۵ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در کشور اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

رئیس کل دادگستری گیلان: فساد سیستماتیک در جامعه اسلامی ایران جایی ندارد

ششمین انتخابات شوراها در استان‌ها| گیلانی‌ها در تکاپوی انتخابی اصلح برای پارلمان شهری / ۱۰ مطالبه مردم از کاندیداهای شورای شهر + فیلم

پیگیری تسنیم نتیجه داد؛ حضور رئیس‌کل دادگستری گیلان در روستای خرشک و صدور دستورات لارم برای مطالبه حق مردم‌

نبود حمایت‌های دارویی در مناطق محروم گیلان؛ ادامه فرآیند درمان در توان بیماران نیست

وی مهم‌ترین مزیت واحدهای طرح اقدام مسکن ملی را نبود تسهیلات یارانه برای واحدهای مسکن دانست و خاطرنشان کرد: از یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد برنامه‌ریزی شده در طرح مسکن ملی ۴۰۰ هزار واحد، ثبت نام عمومی انجام گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۸ هزار واحد در قالب تفاهم‌نامه‌ها در حال اجرا است گفت: از این تعداد ۲۷۰ هزار واحد مربوط به آموزش و پرورش، ۲۰۰ هزار واحد مسکن کارگری و بازنشستگان و هزار واحد مربوط به نیروهای مسلح است.

محمودزاده خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی بیش از ۵۳۰ هزار واحد دیگر نیز آغاز شده است و همچنین مرحله اول طرح اقدام مسکن ملی در آبان ۹۹ افتتاح شده است و در خرداد ماه امسال نیز مرحله دوم افتتاح طرح مسکن ملی را خواهیم داشت.

وی با اشاره به تامین زمین در ۲۳۰ کشور برای طرح مسکن ملی افزود: تسهیلات مصوب شده برای مسکن ملی از ۱۰۰ میلیون تومان با مصوبه اخیر دولت به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است و تولید مستمر مسکن در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد تا به این طریق جلوی بازار سیاه در خرید و فروش‌ها گرفته شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: فارغ از نزدیک شدن به پایان دولت برای استمرار طرح مسکن ملی درخواست شده است که تامین زمین برای ۵ سال آینده انجام شود و کمیته‌ای در ارتباط با همین موضوع در تمام استان‌ها تشکیل شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    0 0
    در ابتدای تشکیل این دولت وزیر محترم مربوطه مثل اب خوردن گفت مسکن مهر به این دولت ارتباط ندارد وادامه نخواهد داد ومسکنی که قراربود سال۹۱ تحویل داده شود بدون کوچکترین تغییری همچنان مردم را سرگردان نگهداشته اند. خالا هم در استانه انتخابات برای اینکه تبلیغی داشته باشندو باری را بردوش دولت بعدی بندازن بحث مسکن ملی را مطرح میکنند
  • محمد IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    0 0
    با توجه به سیاست های غلط وزیر مسکن فعلی بهتر است ایشان هیچ کاری نکند تا وزیر بعدی با مشکل تولید واقعی و گرانی مسکن و وعده های توخالی و حاشیه ای مواجه نکند.
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    0 0
    فقط بگوید چقدر پول بیاوریم چقدر وام خیلی ها پول نان ندارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید