اداره کل امور شاهد و ایثارگران وازرت آموزش و پرورش اعلام کرد که دانش آموزانی که قبل از ۱۲ خرداد در سامانه، پیش ثبت نام انجام داده‌اند باید مجدد برای ثبت نام مدارس شاهد در پادا اقدام کنند

تغییر زمان پیش ثبت نام پایه اول مدارس شاهد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا،اداره کل امور شاهد و ایثارگران وازرت آموزش و پرورش اعلام کرد که پیش ثبت نام رسمی پایه اول مدارس شاهد از این پس قابل انجام است و پیش ثبت نامهای قبل از تاریخ ۱۲ خرداد فاقد اعتبار است.

پیش از این اعلام شده بود که پیش ثبت نام مدارس شاهد از هشتم خرداد امکان پذیر است، اما اداره کل امور شاهد و ایثارگران در اطلاعیه‌ای ضمن پوزش به علت آماده نبودن سامانه پادا، اعلام کرد که اولیاء می توانند پیش ثبت نام فرزندان خود را از طریق سامانه پادا به نشانی https://pada.medu.ir/ و کلیک بر روی گزینه ثبت نام پایه اول مدارس شاهد انجام دهند.

در این اطلاعیه آمده است که دانش آموزانی که قبل از ۱۲ خرداد در سامانه، پیش ثبت نام انجام داده‌اند باید مجدد برای ثبت نام مدارس شاهد در پادا اقدام کنند. کلیه ثبت نام‌ها قبل از این تاریخ فاقد اعتبار است.

این اطلاعیه می‌افزاید: با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام مدارس شاهد، پیش ثبت نام صورت گرفته در مدرسه شاهد به منزله ثبت نام قطعی نیست لذا حتما در سایر مدارس نیز ثبت نام کنید.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید