میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین دیدار امروز خود با هیأت مذاکره کننده ایران را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

اظهارات  اولیانوف در آستانه برگزاری کمیسیون برجام

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، کمیسیون مشترک برجام قرار است امروز چهارشنبه در ساعت ۲۲ به وقت تهران نشست رسمی دیگری برگزار کند. این در حالی است که ساعتی پیش و در آستانه برگزاری این نشست، هیأت های مذاکره کننده ایران و روسیه دیداری با یکدیگر داشتند.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین، بعد از انجام این دیدار، در صفحه توئیتر خود نوشت: دیداری بسیار خوب و سازنده بود. یادداشت هایمان را مقایسه و به شفاف سازی رویکردهایمان در باب برخی موضوعات تحت بررسی در گفتگوهای وین پیرامون برجام پرداختیم.

قرار است بعد از نشست امروز، هیات های مذاکره کننده برای مشورت به پایتخت های خود بازگردند. این در حالی است که سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران و رئیس هیأت ایرانی شرکت کننده در مذاکرات وین می گوید: اختلافات به نقطه‌ای رسیده که همه معتقد هستند که این طور نیست که حل نشدنی باشد، ولی به هر حال جزییات هم مهم است و مواضع قطعی ما مهم است که باید رعایت شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید