محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان همراه با مدیران وزارت خارجه با حضور در مرقد امام خمینی(ره) با آرمان‌های ایشان تجدید بیعت کردند. 

ظریف و مدیران وزارت خارجه با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، این مراسم  با حضور محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی یادگار امام (ره) و جمعی از مدیران وزارت خارجه برگزار شد.

همچنین بعد از این مراسم در آستانه سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، مرکزمطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه از ساعت ١۴، نشست تخصصی بین المللی پیرامون اندیشه سیاسی حضرت امام(ره) را به صورت مجازی برگزار می‌نماید. 

در این همایش بین المللی که در حرم حضرت امام(ره) و با حضور حجت الاسلام سیدحسن خمینی، دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و تنی چند از مقامات ارشد سیاسی داخلی همراه خواهد بود، اندیشمندان و شخصیت های برجسته فکری از اندیشکده‌های داخلی و بین المللی در خصوص امام خمینی و تحولات جهان معاصر همچنین فرصت و چالش های پیش روی جهان اسلام سخنرانی خواهند نمود. 

برگزاری کنفرانس مذکور با رویکرد تحولات منطقه ای با تاسی از رهنمودهای تاریخی حضرت امام در خصوص جهان اسلام و مساله فلسطین برگزار خواهد شد.

این همایش به صورت زنده از طریق سایت مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه به آدرس WWW.IPIS.IR پخش خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید