در ویدیو زیر شاهد صحنه رویارویی کروکودیل و یوزپلنگ خواهید بود، که در نهایت یوزپلنگ به طرز عجیبی از چنگال آرواره‌های کروکودیل فرار کرد.

ویدیو تماشایی از لحظه فرار یوزپلنگ از چنگال کروکودیل

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئوهای سرگرمی و آموزشی گرفته تا ویدئوهای ورزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئوها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهای داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که صحنه فرار دیدنی یوزپلنگ از آرواره‌های مرگبار یک کروکدیل را به تصویر می‌کشد.

«سورِندرا مِهرا»، مامور اداره جنگلبانی هند با انتشار این ویدئو در توئیتر خود نوشت: «حیات وحش، پر از اتفاقات شگفت انگیز و غافلگیر کننده است. بقای اصلح ها.»

در این ویدئو این یوزپلنگ در حالی که از کروکدیلی که در کمینش است بی خبر است آرام آرام به یک برکه نزدیک می‌شود. لحظاتی بعد کروکدیل به یوزپلنگ حمله ور می‌شود، اما این حیوان با واکنشی سریع و دیدنی به هوا پریده و جانش را از آرواره‌های کروکدیل نجات می‌دهد.

این ویدئوی ۱۴ ثانیه‌ای تا به حال بیش از ۳ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «یکی از سریع‌ترین صحنه‌های فرار از مرگ بر روی کره زمین.» کاربر دیگری نوشت: «وای خدا من، یوزپلنگ عالی بود.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید