"آژیلکا پروتودکونوو" دختر روسی با مدل ابرو عجیبش به سوژه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی بدل شد.

مدل ابروی عجیب زن جوان جنجالی شد / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ "آژیلکا پروتودکونوو" ، که یکی از وبلاگ نویسان روسی جوان در زمینه دنیای مد است ، پس از انتشار تصویر خود که مدل ابروهایش تمام پیشانی وی را پوشانده بود تبدیل به یکی از پربازدیدترین تصاویر رسانه های اجتماعی شد و توجه قابل توجهی از کاربران را به خود جلب کرد.

اولین بار عکس این خانم حدود ۷ سال پیش انتشار پیدا کرد و آن در حالی بود که در یک اتوبوس توجه مسافری را به خود جلب کرد.شخصی که تصویر این خانم را در اتوبوس ثبت کرد ، فورا آنرا در اینترنت به دوستان خود ارسال می کند و از آن هنگام این خانم در میان مردم مشهور شده و با عنوان " Bushy Angie" " آنجی ابرو پرپشت " شناخته شد.

تصویر این خانم روسی از مرزهای ملی عبور کرده و مدل ابروی غیرمعمولی او باعث محبوبیت و آشنا شدن تعداد زیادی از افراد با او شد.وی برای ایجاد این تفاوت به گفته خودش تصمیم جدی گرفت تا در مقابل سختی های آن پایدار باشد و بنابراین به ابروهایش اجازه رشد داد تا جاییکه ابروهایش تمام پیشانی را در پوشش خود قرار دادند.

بعد از اتمام این فرآیند در صفحات مجازی ده ها هزار نفر شروع به دنبال کردن او کردند و حتی از او برای نمایش های خانگی در تلویزیون دعوت شد و بطور کلی ابروهایش از او یک ستاره ساختند.

مدل-ابروی-زشت

ابرهای پهن این خانم ، طبق گفته و ادعای برخی منابع از بازی پرندگان خشمگین الهام گرفته است و اینک این خانم وبلاگ نویس بیش از ۹۰۰۰۰ طرفدار در اینستاگرام خود دارد .

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید