رییس رژیم صهیونیستی اعتراض حزب لیکود به قانونی بودن تلاش نفتالی بنت برای نخست‌وزیر شدن در پی ائتلاف با رییس حزب "آینده‌ای هست" را رد کرد.

رییس رژیم صهیونیستی اعتراض نتانیاهو را نپذیرفت

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، منابع خبری از رد اعتراض حزب لیکود به قانونی بودن تلاش نفتالی بنت برای نخست‌وزیر شدن در پی ائتلاف با رئیس حزب "آینده‌ای هست" توسط رئیس رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به نوشته روزنامه القدس العربی، حزب لیکود در آخرین تلاش برای باقی ماندن بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این منصب به قانونی بودن تلاش نفتالی بنت، رئیس حزب "یمینا" برای تصدی این پست اعتراض کرد.

حزب لیکود در پیامی به مشاوران حقوقی ریاست رژیم صهیونیستی و کنست تاکید کرد که یائیر لاپید، رئیس حزب "آینده‌ای هست" مجاز به تحویل نخست وزیری به نفتالی بنت نیست.

دفتر روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی در پاسخ به این اعتراض حزب لیکود تاکید کرد که هیچ سند قانونی درباره ادعای حزب لیکود وجود ندارد و لاپید به عنوان نخست‌وزیر چرخشی سوگند یاد خواهد کرد.

نفتالی بنت یکشنبه شب در سخنرانی تلویزیونی اعلام کرد که با یائیر لاپید، دیگر رقیب بنیامین نتانیاهو برای تشکیل دولت وحدت به توافق رسیده است.

این توافق به معنای پایان کار نتانیاهو ملقب به "بی بی" پس از ۱۲ سال نخست وزیری پیاپی است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید