زن تهرانی که با فروش مواد مخدر گذران زندگی می کرد در یک عملیات ویژه از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

بازداشت زن مواد فروش در تهران / ۳۸ کیلو تریاک در مخفیگاه متهم کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری زنی که در شرق تهران خرده فروشی مواد مخدر می کرد خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳۸ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف شد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ " عبدالوهاب حسنوند" بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از سوداگران مرگ ضمن تهیه مقادیر فراوانی مواد مخدر و پنهان کردن آن در مخفیگاهشان به خرده فروشی مواد مخدر می پردازد، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

دستگیری زن مواد فروش تهران

وی عنوان کرد: بررسی های اولیه پلیسی نشان از این داشت که مخفیگاه متهم یک ساختمان قدیمی مسکونی در چهارطبقه در شرق پایتخت بوده و قاچاقچیان حرفه ای موادمخدر در استان های جنوبی کشور مواد مخدر را از قاچاقچیان مرزی کشور تهیه و آن را به شهر تهران انتقال و تحویل وی می دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ابراز داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم اخیر مقدار فراوانی تریاک از قاچاقچیان تحویل گرفته اند و درصدد توزیع عمده آن در سطح شهر تهران هست که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و دستور بازرسی از مخفیگاه متهم و دستگیری وی اخذ شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مخفیگاه متهمان تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار گرفت، افزود: با هماهنگی های قضائی روز گذشته تیم عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و در بازرسی از کمد دیواری منزل وی ۳۸ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک و یک دستگاه ترازوی دیجیتال کشف کنند.

سرهنگ حسنوند خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به بزه انتسابی اعتراف و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید