بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر مدعی شد که دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای بزرگترین تهدید علیه موجودیت این رژیم است.

ادعای نتانیاهو: بزرگترین تهدید علیه موجودیت ما دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر ادعاهای واهی خود علیه جمهوری اسلامی ایران را مطرح و تاکید کرد اگر لازم باشد برای حفظ موجودیت این رژیم جعلی، دوستی با آمریکا را نادیده می‌گیرد.

نتانیاهو در مراسم معرفی دیوید بارنیا، رئیس جدید موساد مدعی شد: اگر مجبور شویم بین دوستی خود با واشنگتن و از بین بردن تهدید موجودیت خود از سوی ایران یکی را انتخاب کنیم، تهدید را از بین خواهیم برد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی بی اساس اعلام کرد تلاش‎های ایران برای دستیابی به سلاح اتمی بزرگترین تهدید علیه موجودیت این رژیم جعلی است.

نتانیاهو که با خداحافظی با مقام نخست وزیری رژیم صهیونیستی تنها چند گام فاصله دارد، خطاب به رئیس جدید موساد این را نیز به ادعاهایش افزود: «این وظیفه به دوش شما و رهبری سیاسی دولت (جعلی) اسرائیل است و شما دیوید (رئیس جدید موساد) باید همه کارها را انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که ایران به هیچ وجه به سلاح هسته‌ای دست نمی‌یابد.»

از زمان روی کار آمدن دولت جو بایدن و علم کردن ادعاهای بازگشت به برجام، مقامات رژیم صهیونیستی بارها به انحاء مختلف نگرانی خود را نسبت به این موضوع اعلام کرده اند.

رژیم صهیونیستی در حالی نگران بازگشت آمریکا به برجام است و ادعای واهی تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای به طور مداوم از سوی مقامات این رژیم مطرح می‌شود، که خود با در اختیار داشتن بیش از ۹۰ کلاهک هسته‌ای خطری جدی برای امنیت منطقه و جهان محسوب می‌شود. موضوعی که همواره با سکوت جامعه بین المللی همراه بوده و هیچگاه از تدابیری که نسبت به برنامه هسته‌ای ایران اتخاذ شده، در قبال برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی خبری نبوده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید