رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری ۲ سارق به عنف و کشف ۴۷ فقره سرقت تلفن همراه در جنوب تهران خبر داد.

زورگیری از دختر تهرانی جلوی چشمان پدر

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، دختر تهرانی که با پدرش در خیابان بود مورد حمله زورگیران چاقوکش قرار گرفت.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق به عنف و کشف ۴۷ فقره سرقت تلفن همراه در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ " علی کنجوریان" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف (زورگیری) با تهدید سلاح سرد و زخمی کردن پدر مال باخته پس از درگیری با متهمان، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

زورگیری از دختر جلوی چشمان پدر / در تهران رخ داد

وی افزود: کارآگاهان پلیس در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که ۲ نفر با تهدید سلاح سرد قصد سرقت تلفن همراه خانمی که به همراه پدرش در حال عبور از خیابان بود، داشتند که با پدر این خانم درگیر و وی را مصدوم می کنند و متعاقب آن یکی از متهمان با کمک ماموران کلانتری کیانشهر دستگیر و متهم دوم متواری می شود.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه متهم به زورگیری با همکاری همدستش اعتراف و روانه زندان شد، خاطر نشان کرد: دستگیری متهم متواری در دستور کار قرار داشت که کارآگاهان با وقوع سرقت های مشابه دیگری مواجه شدند.

این مقام پلیسی ادامه داد: بررسی های پلیسی نشان از این داشت، متهم بازداشتی پس از تحویل به زندان با قرار وثیقه آزاد شده است و مجددا به زورگیری با همکاری همدستش رو آورده است.

سرهنگ کنجوریان اظهار کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان، هر ۲ متهم دستگیر و به ۴۷ فقره زورگیری با تهدید سلاح سرد و مصدوم کردن شهروندان معترف شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان به فروش گوشی های سرقتی به مالخری در خیابان "مولوی" اقرار کردند، افزود: با تلاش کاراگاهان تا کنون ۳۵ تن از مال باختگان شناسایی شده و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید