علی تاجرنیا، نماینده محسن مهرعلیزاده گفت: با توجه به آشنایی ۲۰ ساله من با آقای مهرعلیزاده ایشان تصمیم گرفتند که من در گفتگوی ویژه خبری به عنوان نماینده وی حضور پیدا کنم. مشخصات من را گرفتند و دقایقی قبل از ضبط برنامه اعلام کردند که شما از طریق سیستم ستاد انتخابات صدا و سیما مورد تایید قرار نگرفتید. 

توضیحات علی تاجرنیا درباره ممانعت صدا و سیما از ورودش به این سازمان

به گزارش سلام نو، علی تاجرنیا در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص جلوگیری صدا و سیما از ورود وی به این سازمان برای ضبط گفت‌وگوی ویژه خبری به عنوان نماینده محسن مهرعلیزاده، اظهار کرد: فردی که یک کاندیدا به سازمان صدا و سیما معرفی می‌کند، بسته به شرایط و اقتضائاتی که دارد فردی از نزدیکان کاندیدا است. با توجه به آشنایی ۲۰ ساله من با آقای مهرعلیزاده ایشان تصمیم گرفتند که من در این نشست حضور پیدا کنم. مشخصات من را گرفتند و دقایقی قبل از ضبط برنامه اعلام کردند که شما از طریق سیستم ستاد انتخابات صدا و سیما مورد تایید قرار نگرفتید. 

وی با بیان اینکه این تصمیم، تصمیم ستاد انتخابات بوده است، افزود: فکر می‌کردیم با توجه به اینکه کاندیداها این حق را دارند که افراد نزدیک خود را آنجا معرفی کنند، علی‌القاعده می‌توانستم حضور یابم. در مجموع به نظر من حقی از ستاد آقای مهرعلیزاده تضعیف شد.

تاجرنیا بیان کرد: البته صدا و سیما واکنش نشان داد و اعلام کرد که محکومان قضایی را دعوت نمی‌کنیم در صورتی که طبق قوانین، محکومان قضایی می‌توانند کاندیدا هم شوند.

وی به افزایش مشارکت و فرصت عادلانه اشاره کرد و گفت: امیدواریم شرایط به گونه‌ای شود که عدالت برابر در خصوص همه کاندیداها را شاهد باشیم. ما در تأیید صلاحیت‌ها و تبلیغات صدا و سیما که شاهد عدالت نبودیم، حداقل در وقت‌هایی که تعیین شده و در اختیار کاندیداها است، این حداقل حقوق رعایت شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    0 0
    صدا سیما باید راه‌ش میداد ولی با چهره شطرنجی برنامه رو پخش می کرد نمیدونم این جریان اصلاحات چرا این قدر فاسد شده که همشون یا پرونده مفتوحه دارن، یا محکومیت، یا تحت پیگرد، یا پرونده شون هنوز به جریان نیفتاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید