رمضان رحیم‌زاده، وزیر کشور تاجیکستان به منظور گفتگو پیرامون مسائل دوجانبه بامداد امروز وارد تهران شد.

وزیر کشور تاجیکستان به تهران آمد

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور نوشت: رمضان رحیم‌زاده بامداد سه‌شنبه با استقبال بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور وارد تهران شد.

در این سفر کاری که به مدت سه روز به طول خواهد انجامید، رحیم‌زاده با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران درخصوص همکاری‌های دوجانبه در زمینه امنیت، مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی، امضای صورتجلسه همکاری درخصوص موضوعات امنیتی و سیاسی کشور، وارد گفت‌ وگو خواهند شد.

دیدار با سردار حسین اشتری از دیگر محورهای مهم سفر وزیر کشور تاجیکستان به تهران است و قرار است در مراسم صبحگاهی یگان ویژه ناجا حضور یابد.

بازدید از مراکز تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهر شیراز از دیگر برنامه‌های مهم وزیر کشور تاجیکستان در سفر سه روزه‌اش به ایران است.

پیش از این، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در اسفند ماه سال گذشته طی سفر به دوشنبه پایتخت تاجیکستان با رمضان رحیم‌زاده وزیر کشور تاجیکستان درخصوص مسائل منطقه خاورمیانه، افراطی‌گری، تروریسم، قاچاق انسان، قاچاق مواد مخدر و ناامنی بحث و گفت و گو کرده بود و از این جهت سفر رمضان رحیم‌زاده به ایران با هدف تحکیم بیشتر روابط دو جانبه کشور صورت می‌گیرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید