شاید نیوزیلند و طبیعت خارق العاده اش را از سری فیلمهای ارباب حلقه ها بیاد داشتته باشید، کشورکوچک و کم جمعیت اما پیشرفته ای که بزرگترین کمبودش نیروی کار است، شاید برای همین از بین تمام  راه های مهاجرت به این کشور ویزا آتلانتیس معمولا مهاجرت کاری را پیشنهاد می‌کند.

بازار داغ مهاجرت به این 3 مقصد

اخذ اقامت اروپا از طریق بازنشستگی

اگر بازنشسته اید پاسپورتتان را دست بگیرید خانواده تان را بردارید و به هر کشوراروپایی که میخواهید مهاجرت کنید، شما تنها صرف اینکه بازنشسته هستید میتوانید یکی از موفق ترین و تضمینی ترین نوع ضمانت را داشته باشید.

اقامت اروپا برای همسر و فرزندان بازنشستگان

فقط چون بازنشسته نیستید از خیر این مطلب نگذرید!

 چون منفعت بزرگ این روش حقیقت متعلق به همسر و فرزندان فرد بازنشسته است پس اگر فرد بازنشسته ای در خانه دارید زمانش آمده که این پیشنهاد طلایی را با آنها در میان بگذارید:

علاوه بر اخذ اقامت اروپا برای همه ی اعضای خانواده ی بازنشسته

فرزندان از حق تحصیل رایگان در یک کشور اروپایی

و همسراز اجازه ی کار برخوردار میشود.

البته خود فرد بازنشسته اجازه ی کار نخواهد داشت و خوشبختانه این تنها محدودیتی است که روش اخذ اقامت از طریق بازنشستگی جلوی پای شما خواهد گذاشت

مزایای این روش:

● مدرک زبان نیاز نخواهید داشت

● امکان سفر به کل کشورهای اتحادیه اروپا را خواهید داشت،

● اقامت دائم را هم معمولاپس از 5 سال کسب خواهید کرد و ریسک کمتری هم دارد.

بخاطر دارید پیشتر گفتیم فرد بازنشسته اجازه ی کاردر اروپا را نخواهد داشت؟

 شاید شمارا بابت نداشتن درآمد درآنجا نگران کرده باشیم پس بذارید آسوده خاطرتان کنیم، شما برای سرمایه گذاری در این کشور و کسب سود کاملا آزادید، اگر هنوز اطلاعی ندارید باید بگیم راه اندازی کسب و کار یا خرید بیزنس (مثل خرید یک خشکشویی یا هتل یا هر کسب و کاری...) در حوزه ی اروپا بسیار سود ده میباشد اگر هیچکدام را نپسندید هنوز گزینه ی ثبت شرکت را هم بعنوان یک بازنشسته دارید!

برای اخذ اقامت بازنشستگی اروپا تنها چیزی که نیاز دازید : تمکن است

چقدر؟

میتوانید با کارشناسان ما در ویزا آـلانتیس تماس بگیرید تا هرچیزی که برای استقبال از این مسیر مهاجرتی نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهیم، وکلا ی ما همیشه برای راهنمایی شما در زمینه ی مهاجرت آماده هستند.

 

یک خبر خوب برای متقاضیان مهاجرت به انگلیس!

شاید دراین روزهای راکد کرونایی چند خبر خوش مهاجرتی بتواند شما متقاضیان مهاجرت به کشور انگلستان را سرحال بیاورد:

● از تابستان سال جاری تمام دانشجویان بین الملی که بصورت تحصیلی به این کشور مهاجرت کرده اند پس از فارغ التحصیلی اجازه خواهند داشت به مدت 2 و اگر دانشجوی دکتری بودند 3 سال در این کشور بدنبال کار بگردند و یا کار کنند.

● بنا بر گفته ی تیم نظارت بر اطلاعات مهاجرتی دانشگاه آکسفورد:

بیش از یک میلیون از جمعیت مهاجرین ازسال 2019 تا سال 2020 بریتانیای کبیر را ترک کرده اند.،

 اما چرا این خبر خوش است؟

این باعث میشود این کشور دوباره ظرفیت مهاجر پذیری خودرا بالا برده که شانس خوبی برای ایرانیان متقاضی مهاجرت به انگلیس بحساب خواهد آمد.

انگلیس کشوری است دارای:

بهترین سیستم آموزشی دنیا

سطح زندگی با استانداردهای عالی و با کیفیت

پیشنهادات شغلی عالی و فراوان

و امکان پیشرفت سریع در مشاغل

هم چنین با 8 تا 10 سال زندگی دراین کشور می توان اقامت دائمش را بدست آورد و با گذشت 2 سال از اقامت دائم, می توان برای دریافت تابعیت انگلستان اقدام کرد که این به اندازه ای که همه ی مارا برای مهاجرت به انگلستان مجاب کند کافیست!

راه های زیادی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد اما ویزا آتلانتیس در حال حاضر بدلیل عدم ثبات سیاستهای مهاجرتی این کشور در مقابل ایرانیان 3 راه امن مهاجرت تحصیلی، کاری، و سرمایه گذاری را به شما پیشنهاد میکند.

انگلیس از آن دست کشورهایی است که به وفور خبر ریجکتی پرونده های مهاجرتی را از آن میشنویم به همین دلیل اگربصورت  فردی درحال اقدام هستید حتما قبل از تحویل مدارک آنها را با یک فرد با تجربه بررسی کنید تا نقصی مدرک نداشته باشید.

مهاجرت به نیوزیلند

شاید نیوزیلند و طبیعت خارق العاده اش را از سری فیلمهای ارباب حلقه ها بیاد داشتته باشید، کشورکوچک و کم جمعیت اما پیشرفته ای که بزرگترین کمبودش نیروی کار است، شاید برای همین از بین تمام  راه های مهاجرت به این کشور ویزا آتلانتیس معمولا مهاجرت کاری را پیشنهاد میکند البته شما همیشه میتوانید از طریق دانشگاه های بسیار معتبر این کشور بصورت تحصیلی و یا از طریق سرمایه گذاری با خرید اوراق قرضه یا انواع راه های دیگر به این کشورمهاجرت کنید.

اولین موردی که خیلی درباره ی اخذ اقامت نیوزیلند چشمگیر است:

● امکان مهاجرت بدون مدرک زبان هستش

● درآمد عالی حتی برای مشاغل دانشجویی و پاره وقت

● در زمینه ی تحصیلی این کشور کم از کشور همسایه اش  استرالیا ندارد و وام ها و تسهیلات حین تحصیل زیادی به دانشجویان بین المللی میدهد

  امکان درخواست شهروندی پس از مدتی وجود دارد.

● خود فرد و در صورت داشتن همراه , هردو امکان تحصیل همزمان با کار را دارند.

جدا از تمام نکات و امتیازاتی که درباره ی مهاجرت به نیوزیلند اشاره کردیم باید بگوییم این کشور درست مثل کانادا در زمینه ی کاری دارای سیستم امتیاز بندی است، پس اگر قصد مهاجرت کاری به نیوزیلند را دارید دست بجنبانید تا شامل محدودیت سنی نشوید.

و در این بین یادتان نرود که ویزا آتلانتیس میتواند بهترین JOB OFFER  های نیوزیلند را در اختیار شما قرار دهد، نام ویزا آتلانتیس تضمین ماست.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید