آیا زبری پوست شما را  اذیت می‌کند؟ آیا از  ناهمواری‌های روی پوست خود ناراحت هستید؟ این عارضه‌های سطحی پوست ممکن است زیبایی شما را تحت تاثیر قرار دهند، باعث نگرانی و کاهش اعتماد به نفس شما شوند، اما نگران نباشید با استفاده از روش جدید مراقبت از پوست میکرونیدلینگ می‌توانید در مدت زمان کوتاهی از شر این مشکلات پوستی راحت شوید و از داشتن ظاهری جدید با پوست سالم و شاداب لذت ببرید.

روشی جدید برای اصلاح ناهمواری‌های پوستی

میکرونیدلینگ گام جدیدی برای درمان بیماری‌های پوستی است. این یکی از سریعترین، ایمن‌ترین و کارآمدترین روش‌ها برای داشتن پوستی صاف و هموار  است.  از همه مهم‌تر، دسترسی به این روش درمانی به آسانی امکان پذیر است، زیرا کلینیک‌های زیادی وجود دارند که درمان به این روش را ارائه می‌دهند. فقط با جستجوی آنلاین در اینترنت، می‌توانید کلینیک‌های زیادی را در این زمینه پیدا کنید. دلایل مختلفی برای محبوبیت این روش وجود دارد. در ادامه با این روش بیشتر آشنا خواهید شد.

میکرونیدلینگ چگونه کار می‌کند؟

شما احتمالاً بارها در زندگی خود زخم‌های سطحی را تجربه کرده‌اید. این برش‌ها و زخم‌ها با سرعت بهبود می‌یابند. این توانایی طبیعی بازسازی پوست است و کاملاً شگفت انگیز به نظر می رسد.

میکرونیدلینگ از توانایی‌های احیا کننده شگفت انگیز بدن  بهره می‌برد و از آن برای بازسازی  قسمت‌های خاصی از پوست بدن شما استفاده می‌کند و اجازه می‌دهد، بدن سلول‌های جدید پوست را جایگزین کند.  به عنوان مثال هنگامی که تاتو می‌کنید، باید سوراخ‌های ریزی در پوست ایجاد شوند. وقتی حفره‌های ریز بازسازی می شوند، سلولهای پوستی جدید جایگزین آنها می‌شوند که نرم و سرزنده هستند. همین کار در میکرونیدلینگ بدون رنگ و خالکوبی نیز انجام می‌شود. سوراخ‌های ریز با استفاده از یک ابزار مخصوص در قسمت‌های خاصی از پوست ایجاد می‌شوند. این سوراخها با سلول‌های جدید  پر می‌شوند و در نهایت منجر به صاف شدن سطح پوست می شوند.

آیا این روش درمانی میکرونیدلینگ با درد و خونریزی همراه است؟

گاهی افراد از شنیدن کلمه سوزن زدن می‌ترسند. اما واقعاً هیچ چیز ترسناکی در میکرونیدلینگ  وجود ندارد. سوزن‌های استفاده شده در این روش درمانی میکروسکوپی هستند و به سختی به پوست نفوذ می‌کنند. این سوزن‌ها آنقدر کوچک هستند که حتی هنگام سوراخ شدن هیچ درد و خونریزی به همراه ندارند.

این روش تقریباً بدون درد است  و فقط ممکن است در هنگام نفوذ سوزن یک ناراحتی خفیف داشته باشید. با این حال، کرم بی حس کننده به راحتی می‌تواند از ایجاد هرگونه احساس ناراحتی جلوگیری کند.

روشی جدید برای اصلاح ناهمواری‌های پوستی

بهبودی بعد از میکرونیدلینگ

 عوارض جانبی این روش بسیار ناچیز است. به طور معمول، افراد چند روز پس از عمل ممکن است قرمزی، خارش و خشکی کمی احساس کنند. اما حتی این عوارض جانبی کوچک پس از یک هفته از بین خواهند رفت.

کلام آخر

با استفاده از میکرونیدلینگ می‌توانید از داشتن چهره جدید و شاداب خود لذت ببرید. میکرونیدلینگ یک روش سریع، آسان و  مقرون به صرفه با کمترین عوارض جانبی است. از طرفی امکان دسترسی به این روش درمانی به سهولت امکان پذیر است زیرا  در اکثر کلینیک های زیبایی این روش توسط متخصصان زیبایی و پوست انجام می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید