مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، از رایگان شدن خدمات بستری برای بیمه شدگان بالای ۶۵ سال در همه بیمارستان‌های دولتی خبر داد.

خبر خوب تامین اجتماعی برای بیمه شدگان بالای ۶۵ سال

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدمات درمان بستری برای بیمه شدگان بالای ۶۵ سال در همه شهرها و در شهرهای دارای مرکز درمانی تأمین اجتماعی و بیمارستان های دولتی رایگان خواهد بود و سازمان تأمین اجتماعی ۱۰ درصد سهم بیمه شدگان را به طور کامل پرداخت می‌کند.

مصطفی سالاری در جلسه هفتگی پروژه نسخه الکترونیک که با حضور مدیران حوزه‌های درمان و فناوری اطلاعات و ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران درمان تأمین اجتماعی استان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: براساس توافق با معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی روزهای آینده تبادل اطلاعات الکترونیک بیمارستان‌های دانشگاهی با سازمان تأمین اجتماعی برقرار می‌شود.
وی ادامه داد: با توافق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گام مهمی برای اتصال بیمارستان‌های دانشگاهی به سامانه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی برداشته و طی روزهای آینده دیتای الکترونیک بیمارستان‌های دانشگاهی جایگزین اسناد کاغذی می‌شود.
سالاری افزود: در روزهای اخیر آخرین مراحل پرداخت هزینه‌های مربوط به اسناد کاغذی بیمارستان‌های دانشگاهی را انجام داده و از این به بعد پرداخت هزینه‌ها از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بیمارستان‌های دانشگاهی منحصرا برای اسناد الکترونیک انجام می‌شود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین از توافق این سازمان با وزارت بهداشت برای اجرای طرح صیانت مالی از بیمه شدگان تأمین اجتماعی در شهرستان‌های فاقد مرکز ملکی خبر داد و گفت: همه بیمه شدگان تأمین اجتماعی در شهرهای فاقد مرکز ملکی تأمین اجتماعی می‌توانند خدمات بستری رایگان را از بیمارستان‌های دولتی دریافت کنند و سازمان تأمین اجتماعی ۱۰ درصد فرانشیز سهم بیمار را نیز در این بیمارستان‌ها پرداخت می‌کند.
سالاری همچنین از رایگان شدن خدمات بستری برای بیمه شدگان بالای ۶۵ سال در همه بیمارستان‌های دولتی خبر داد و گفت: خدمات درمان بستری برای بیمه شدگان بالای ۶۵ سال در تمامی شهرها و در شهرهای دارای مرکز درمانی تأمین اجتماعی رایگان خواهد بود و سازمان تأمین اجتماعی ۱۰ درصد سهم بیمه شدگان را به طور کامل پرداخت می‌کند.
وی بر لزوم پیگیری و رصد دائمی مشکلات مربوط به سامانه‌های خدمات الکترونیک تأمین اجتماعی تأکید کرد و افزود: مرکز CRM سازمان تأمین اجتماعی باید به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشد و این مرکز با استفاده از تجهیزات مورد نیاز و نیروی انسانی آموزش دیده با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن فعالیت موثری داشته باشد.
سالاری بر لزوم استفاده از سیستم کنترل پروژه در طرح نسخه الکترونیک نیز تأکید کرد و گفت: مسائل و مشکلات اجرایی را به صورت جدی  رصد می‌کنیم تا اقدام بزرگی که در طرح نسخه الکترونیک شروع شده با جدیت تداوم یابد و اشکالات جزئی باقی مانده نیز برطرف خواهد شد.
در این جلسه تعدادی از مدیران حوزه‌های درمان و فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی و مدیران درمان تأمین اجتماعی استان‌ها هم به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
به گزارش ایرنا، سامانه نسخه الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی در دسترس همه مراکز درمانی طرف قرارداد است و پزشکان اعم از طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه نسخه الکترونیک سازمان به نشانی ep.tamin.ir و دریافت نام کاربری، نسبت به نسخه نویسی الکترونیک اقدام کنند.
کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    تفاوت مستمری فروردین کی واریزمیشود؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید