فیلمبرداری سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» با بازی پروانه معصومی و برزو ارجمند، پس از ضبط در تهران، این روزها در لاهیجان ادامه دارد.

تصویربرداری سریال «در کنار پروانه‌ها» ادامه دارد / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» که چندی پیش در تهران کلید خورده بود، در لاهیجان ادامه دارد و نزدیک به ۳۰ درصد از آن انجام شده است. این سریال برای ماه محرم و پخش از شبکه دو سیما آماده می‌شود.

«در کنار پروانه‌ها»، به تهیه‌کنندگی بهروز مفید و کارگردانی داریوش یاری تولید می‌شود و به‌تازگی، برزو ارجمند هم به این سریال پیوسته و مقابل دوربین رفته است.

داستان سریال از آن‌جا شروع می‌شود که مشکلات پی در پی، زندگی «رهی» را که از بیماری حاد قلبی در رنج است، به جوانی ناامید تبدیل کرده است. او برای نجات تنها دلخوشی زندگی‌اش که خواهرش است، طعمه نقشه‌ای می‌شود که…

در این سریال، پروانه معصومی، برزو ارجمند، سامرند معروفی، بیتا سحرخیز، محمود جعفری، نگار عابدی، نسرین بابایی، شهین تسلیمی، وحید رحیمیان، النازاسماعیلی، مجید پتکی، کاوه سماک باشی، حسن سلیمانی، علی مجلسی، پارسا نوریانپور، فرناز زوفا، محمدرضا جعفری لفوت، کیان جعفری لفوت، ساجد یوسفی، محمدطاها عاشری، محمدعلی صادق حسنی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

تازه‌ترین تصاویر از سریال «در کنار پروانه‌ها» / برزو ارجمند به سریال محرمی شبکه دو پیوست

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید