مسعود مردانی، عضو کمیته کشوری ستاد مقابله با کرونا گفت: خوشبختانه روند واکسیناسیون در کشور سرعت گرفته است و امیدوارم این روند در آینده از سرعت بیشتری برخوردار شود.

هشدا درباره احتمال شروع پیک بعدی کرونا پس از انتخابات

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مردانی گفت: برگزاری هر نوع تجمع و نشست‌های تبلیغاتی ویژه انتخابات باعث شیوع احتمالی بیماری کرونا و انتشار این ویروس خواهد شد.

مسعود مردانی، عضو کمیته کشوری ستاد مقابله با کرونا با اشاره به برگزاری احتمالی تجمع‌های انتخاباتی در سراسر کشور اظهار کرد: در حال حاضر هنوز بیماری کرونا در دنیا و کشورمان از بین نرفته و مردم باید به طور دقیقی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او ادامه داد: برگزاری هر نوع تجمع و میتینگ‌های تبلیغاتی ویژه انتخابات باعث شیوع احتمالی بیماری کرونا و انتشار ویروس کرونا در بین مردم خواهد شد.

عضو کمیته کشوری ستاد مقابله با کرونا بیان کرد: برگزاری تجمع‌های تبلیغاتی به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی ممکن است منجر به بروز پیک بعدی کرونا در هفته‌های آتی شود.

اوافزود: خوشبختانه روند واکسیناسیون در کشور سرعت گرفته است و امیدوارم این روند در آینده از سرعت بیشتری برخوردار شود.

مردانی گفت: براساس مطالعات انجام گرفته شده روش‌های پیشگیری از بیماری کرونا در بین انواع واریانت ویروس کرونا یکسان است. افراد باید از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و انجام مسافرت‌ها پرهیز کنند تا چرخه انتقال بیماری کرونا قطع شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید