عباس کامل، رییس دستگاه اطلاعاتی مصر امروز یکشنبه سفری به تل‌آویو و رام‌الله خواهد داشت.

سفر رییس اطلاعات مصر به رام‌الله و تل‌آویو

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل العهد نوشت: «عباس کامل» رئیس اطلاعات مصر که کشورش نقش ویژه‌ای در توافق آتش‌بس غزه داشته، قرار است امروز به فلسطین اشغالی برود.

وی قرار است در سفرش به تل آویو با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «مئیر بن شبات» مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی و مسئولان ارشد نهادهای امنیتی و نظامی این رژیم دیدار و گفت‌وگو کند.

«عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر همچنین قرار است در سفرش به رام الله با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز دیدار کند.  

بنا به این گزارش، در عین حال قرار است امروز "گابی اشکنازی" وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با سفر به قاهره با "سامح شکری" همتای مصری خود درباره اوضاع مربوط با فلسطین دیدار کند.

این اولین سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به قاهره از سال ۲۰۰۸ میلادی تاکنون محسوب می‌شود.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، ۳۰ اردیبهشت ماه در یک نشست سه ساعته به طور  اجماع با آتش بس موافقت کرد؛ این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۳۱ اردیبهشت، میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

نظامیان اشغالگر صهیونیست از ۲۰ اردیبهشت حملات و تجاوزهای وحشیانه علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را آغاز کردند که بر اثر آن، ۲۴۷ فلسطینی از جمله ۶۵ کودک، ۳۹ زن و ۱۷سالمند شهید و یک هزار و ۷۱۹ تن نیز زخمی شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید