مارنی دختر جوان ۱۷ ساله ای که هر روز ۵ بار به صورت غیرمنتظره از صورت او خون جاری می‌شود و خونریزی مدام چشم، گوش و نوک انگشتانش همه پزشکان را متعجب کرده است.

دختر ۱۷ ساله‌ای که از چشمانش خون می ‌بارد / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ مارنی دختر ۱۷ ساله دچار بیماری نادری است که به واسطه ی آن هر دچار خونریزی های غیرطبیعی از چشم و گوش و گاهی نوک انگشتان می شود.او تا چند سال پیش همانند افراد دیگر وضعیت بدنی طبیعی و نرمالی داشت به یکباره در سال ۲۰۱۳ بدون هیچ دلیلی دچار یک سردرد شدید و سرفه های خونی شد.

دو سال بعد در ماه جولای ۲۰۱۵ در حالی از خواب بیدار شد که دردهای میگرنی امانش را بریده بود .

مارنی می گوید:هرگز فراموش نمی کنم روزی را که در اثر شدت سردرد میگرنی از خواب بیدار شدم و وقتی مقابل آینه ایستادم نیمی از صورتم را غرق در خون دیدم. فهمیدم که چشمم در حال خونریزی است خیلی ترسیده بودم .

آزمایشات و تحقیقات بسیاری بر روی بیماری من صورت گرفت اما در ابتدا پزشکان اظهار گیجی می کردند و هیچ عنوان و علتی را برای این خونریزی ها بیان نمی کردند. آزمایشات نشان داد که من هیچ نوع اختلال خونی، سرطان خون، تومور مغزی و یا ناهنجاری های شریانی نداشتم. نتیجه اسکن رحم، تخمدان ها و سینه ام نشان داد که کاملا سالم هستم.

حالا بعد از گذشت تقریبا یک سال این خونریزی هر روز ۵ بار برای مارنی ۱۷ ساله رخ می دهد. خونریزی از چشم و گوش این دختر به همراه دردهای شدید میگرنی و حالت تهوع رخ می دهد. دختر جوان مبتلا به بیماری عجیب و غریب در ادامه می گوید:خونریزی های مکرر در طول روز منجر به اختلال در زندگی روزمره من شده است . نمی توانم به دانشکده یا سر کار بروم، چون مدام احساس ضعف می کنم. امیدوارم کسی پیدا شود که علت این بیماری را بداند تا بتوانم دوباره به روال عادی زندگی بازگردم».

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید