قیمت هر قطعه سکه طرح جدید حدود ۳۷۰ هزار تومان افزایش یافته است و طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۸۴ هزار تومان معامله شد.

آخرین قیمت سکه و طلا در ۸ خرداد ۱۴۰۰ / سکه ۳۷۰ هزار تومان گران شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته حدود ۳۷۰ هزار تومان افزایش داشت و با نرخ ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و دیگر محصولات در بازار طلا و سکه نیز با افزایش قیمت مواجه شدند.

وی با اشاره به وضعیت بازارهای جهانی بیان کرد: قیمت هر اونس طلا امروز با بیش از ۶ دلار افزایش به ۱۹۰۴ دلار و ۳۰ سنت رسید.

محمدولی ادامه داد: امروز با افزایش بیش از ۵۰۰ تومانی دلار در بازارهای داخلی مواجه شدیم که این موضوع مهم‌ترین دلیل گران شدن محصولات در بازارهای سکه و جواهر بوده است.

وی ابراز کرد: افزایش نرخ دلار در داخل و رشد اونس جهانی در بازارهای بین المللی هر دو در افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه اثر گذاشتند.

این مقام مسئول تصریح کرد: هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۸۴ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازارهای داخلی معامله شد.

 

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید