میلیچ و شیخ دیاباته به بهانه تعطیلی لیگ برتر اردوی استقلال را ترک کرده‌اند. استقلال قصد دارد در پایان فصل در مورد خارجی هایش تصمیم بگیرد.

 احتمال جدایی خارجی‌های استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی،  میلیچ و دیاباته به دلیل عدم دریافت مطالبات با ناراحتی اردوی استقلال را ترک کرده اند. باشگاه استقلال نیز تلاشی برای تمدید قرارداد این دو به ویژه میلیچ انجام نداده است.

گفته می شود دلیل تعلل استقلال برای تمدید قرارداد این بازیکن چپ پا، وضع قانون جدید در فوتبال ایران است. از ابتدای فصل آینده تیم‌ها بار دیگر می توانند بازیکن و مربی خارجی جدید به خدمت بگیرند.

گویی استقلال در پی جذب بازیکنی قوی‌تر از ملیچ و حتی شیخ دیاباته است. شیخ دیاباته در حالی که فصل گذشته موفق شد آقای گل لیگ برتر شود در فصل جاری این موفقیت را تکرار نکرده است.

استقلال قصد دارد در پایان فصل در مورد خارجی هایش تصمیم بگیرد و طبیعتا اگر بتواند بازیکنان خارجی قوی‌تری را جایگزین میلچ و شیخ دیاباته نماید حتما این کار را انجام خواهد داد. در این صورت این دو بازیکن از لیست استقلال خارج خواهند شد. گفته می شود شانس شیخ برای ماندن در اردوی تیم آبی بیشتر از میلیچ است. 

استقلال برای حضور شایسته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و شکست الهلال نیاز به جذب بازیکنان خارجی با کیفیت دارد و باید منتظر ماند و دید فرهاد مجیدی چه تصمیمی برای آینده این تیم خواهد گرفت.

 اگر قانون منع حضور خارجی‌ها در لیگ برتر لغو نمی شد چه بسا تا الان باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد خارجی‌هایش و هم چنین پرداخت دستمزد آنها اقدامات لازم را انجام می‌داد. 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید