جانشین فرمانده مرزبانی بوشهر از توقیف ۱۶ فروند شناورو کشف بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های این استان خبر داد.

توقف ۱۶ فروند شناور حامل کالای قاچاق در بوشهر

به گزارش سلام نو به نقل از اشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ منصور رضا عزیزی جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر عنوان کرد: به منظور حمایت از تولید داخلی و مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران دریابانی در کنگان، گناوه و بوشهر در اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی هوشمند، ۱۶ فروند شناور حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

او افزود: با بررسی و تخلیه شناورها، تعداد ۴ هزار ثوب پوشاک، ۶ هزار عدد لوازم پزشکی، ۲ هزار و ۸۰۰ قلم لوازم آرایشی، هزار عدد انواع لوازم جانبی موبایل، ۲۶ دستگاه رایانه، ۶ دستگاه پلی‌استیشن، ۲۰۰ کیلوگرم ماهی و اداوات غیرمجاز صیادی، کشف و تحویل گمرک شد.

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری۱۰ متهم در این زمینه، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

عزیزی بیان کرد: سه فروند از شناورهای توقیف شده، قایق صیادی ساماندهی نشده هستند که با قدرت موتور بالا در بندر دیلم توقیف شده‌اند.

او با بیان اینکه قاچاق کالا، مغایر با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را هدف قرار می‌دهد، گفت: مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر مرزداران این هنگ با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان با جدیت ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید