عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما مدافع چهار دوره قهرمانی متوالی لیگ برتر هستیم و باور کنید حتی یک لحظه هم به قهرمان نشدن فکر نمی‌کنیم.

اجازه ندادیم از صدر فاصله امتیازی بگیریم / چیزی تحت این عنوان که قهرمان نمی‌شویم در مخیله بازیکنان ما نمی‌گنجد

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، عیسی آل کثیر که بعد از بازگشت از محرومیت توانسته گل‌های حساسی برای سرخپوشان به ثمر برساند درباره بازی مقابل ذوب آهن توضیح داد: ما از ابتدای بازی با توپ پر وارد زمین شدیم چون تیم‌مان در حساس‌ترین موقعیت ممکن قرار داشت و دوست نداشتیم از صدر به‌لحاظ امتیازی فاصله بگیریم، اما با بدشانسی محض در حالی که تیم برتر میدان بودیم از حریف گل خوردیم و با یک گل خورده بازنده به رختکن رفتیم.

با وجود تک‌گلی که دریافت کرده بودید فکر می‌کردی نتیجه را در نیمه دوم برگردانید؟

صددرصد حتی موقعی که گل خوردیم فکر برد می‌کردم، چون انصافاً تیم‌مان در مقابل ذوب‌آهن در ادامه نمایش‌های خوبی که در سایر بازی‌ها داشت یکی از بهترین نمایش‌های فصلش را ارائه داد و مستحق برد حتی با اختلاف چهار، پنج گل هم بود، اما نکته مهم پیروزی و کسب سه امتیاز بود که به آن رسیدیم و اجازه ندادیم از صدر فاصله امتیازی بگیریم.

چرا خودت هم بعد از گلزنی در دربی که با گل سه امتیازی‌ات موجبات برد باارزش سرخپوشان مقابل رقیب سنتی را فراهم ساختی مقابل ذوب‌آهن دو فرصت خوب گلزنی را از دست دادی؟

هر مهاجمی در هر بازی دنبال گلزنی و پیروزی تیمش است. من هم در بازی مقابل ذوب‌آهن در آن صحنه و در یک نیمه‌ای که در زمین بودم تمام تلاشم را برای موفقیت انجام دادم اما از بدشانسی‌ام آن دو فرصت گل نشد.

بعد از دست دادن دو فرصت خوب گلزنی ناراحت نشدی؟

من تلاشم را برای گلزنی کردم و بازی نیست که به‌عنوان یک مهاجم از وظیفه اصلی‌ام غافل شوم، اما گاهی با وجود همه تلاشی که انجام می‌دهی موفق نمی‌شوی. من هم بازی نیست که از گلزنی غافل باشم اما گفتم نشد که گل بزنم. با این وجود خدا را شکر وقتی پیروز شدیم و سه امتیاز را گرفتیم، من هم مانند همه بچه‌ها و اعضای کادر و هواداران میلیونی‌مان خیلی خوشحال بودم و فقط به این فکر می‌کردم که از صدر فاصله امتیازی نگیریم که همینطور هم شد.

آل‌کثیر: برابر ذوب آهن بدشانس بودم/ شانس آوردم در اصفهان اتفاق بدتری نیفتاد

در بازی‌های بعدی که بدشانسی مثل بازی مقابل ذوب‌آهن برایت تکرار نخواهد شد؟

اگر به صلاحدید کادر فنی در بازی‌های بعدی به میدان رفتم ان‌شاءالله تلاش می‌کنم باز هم موفق باشم و امیدوارم بدشانسی‌ام در بازی‌های بعدی تکرار نشود.

در اصفهان اتفاقات تلخی برای‌تان رخ داد که بسیار خطرناک بود!

بله، واقعاً شاهد اتفاق تلخی در اصفهان بودیم و خدا خیلی رحم کرد که اتفاق بدی برای تیم و بقیه اعضا رخ نداد. شرایط خاصی بعد از اتفاقات تلخ اصفهان بر تیم حاکم شده بود و البته عزم ما را برای پیروزی دوچندان کرده بود که به هر شکل ممکن با برد از زمین بیرون بیاییم و سه امتیاز را بگیریم که خدا را شکر با درایت کادر فنی‌مان و بازی خوب بازیکنان‌مان به خواسته‌مان رسیدیم.

این اتفاقات در کل به نظر عزم‌تان را برای قهرمانی دوچندان کرده.

حتما! همینطور است که می‌گویید. ما مدافع چهار دوره قهرمانی متوالی لیگ برتر هستیم و باور کنید حتی یک لحظه هم به قهرمان نشدن فکر نمی‌کنیم و اصلاً چیزی تحت این عنوان که قهرمان نمی‌شویم در مخیله بازیکنان ما نمی‌گنجد.

اما بازی‌های خیلی سختی را تا پایان لیگ پیش‌رو دارید ضمن اینکه به نظر سپاهان هم با شرایطی که دارد امسال نمی‌خواهد قافیه قهرمانی را به‌راحتی به شما واگذار کند.

هر سال قهرمانی سخت‌تر می‌شود و ما هم خیلی خوب این نکته را می‌دانیم که هر سال جام سخت‌تر کسب می‌شود و مدال و جام به‌راحتی به دست نمی‌آید، با این وجود بدانید هیچ تیمی در قهرمانی حریف پرسپولیس نمی‌شود و ما ان‌شاءالله گلات قهرمانی را با هواداران‌مان جشن خواهیم گرفت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید