ببینید با دو تن از اطرافیان من چه کردند! یکی را روانه بیمارستان اعصاب یعنی تیمارستان کرده اند و دیگری را هم مجبور ساخته اند از ما جدا شده و گوشه عزلت برگزیند!

احمدی نژاد: بقایی در تیمارستان است / احتمال بازداشت حامیان احمدی نژاد وجود دارد؟

 دولت بهار ارگان رسانه ای جریان احمدی نژاد، مدعی حضور سردار نجات در خانه احمدی نژاد شده است.

به گزارش سلام نو، رسانه نزدیک به رییس جمهور پیشین کشورمان ادعا کرد سردار نجات با حضور در منزل شخصی احمدی نژاد، تلویحا از احتمال بازداشت حامیان او در صورت ادامه مواضع وی خبر داد.

دولت بهار در این زمینه نوشت: پیش از اعلام رسمی اسامی نامزدهای تایید شده در شورای نگهبان، سردار نجات فرمانده قرارگاه ثارالله و مسئول امنیت شهر تهران دوشنبه شب مصادف با سوم خرداد ماه، ضمن مراجعه به منزل دکتر احمدی نژاد، با اعلام مراتب رد صلاحیت، از ایشان خواستار همکاری و سکوت و همراهی شده و گفته است که تمایلی به بازداشت حامیان دکتر احمدی نژاد که افرادی حزب اللهی و انقلابی هستند، ندارد.

بنا بر ادعای این رسانه احمدی نژاد در این جلسه وضعیت امروز کشور را بسیار بد توصیف کرد و ضمن گلایه از رد صلاحیت خود گفت: من همانطور که روز ثبت نام گفتم تجمعات و حرکت های اعتراضی را به خاطر رد صلاحیت تایید نمی کنم. بارها پس از آن سخنرانی نیز این مطلب را صراحتا گفته ام و بازهم خواهم گفت.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود درباره یاران خود گفت: آقای بقایی روزانه دهها قرص اعصاب می خورد و نمی تواند تعادلش را در راه رفتن حفظ کند و از انجام امور شخصی و خانوادگی خود ناتوان است و برادر دیگرم آقای مشایی امروز در نقطه نامعلومی در شمال کشور خود را از جامعه کنار کشیده و به تنهایی زندگی می کند. ببینید با دو تن از اطرافیان من چه کردند! یکی را روانه بیمارستان اعصاب یعنی تیمارستان کرده اند و دیگری را هم مجبور ساخته اند از ما جدا شده و گوشه عزلت برگزیند!

کد خبرنگار: ۲۰
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سهیل IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    2 17
    برو خدا را شکر کن خودت هنوز سالمی در اصل با خودت هم باید همین کاری را که با بقایی کردن ، می کردند. بقایی و مشایی هم با طناب تو درون چاهی رفتند که نتیجه اشان این شد
    • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      0 0
      شما تندرو ها نتیجه کارتون رو می بینید منتظر دلار ۵۰ تومنی ، گرانی و تحریم باشید
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    2 0
    خودشون کردن
  • سامان IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    2 4
    اقای احمدی نژاد چرا نمیگویی اون دو تن وخودت با مردم ایران چه کردید تمام مشکلات ما از زمان احمدی نژاد شروع شد تورم 40 درصدی و رشد اقتصادی منفی 7 در زمان احمدی نژاد بود تازه اندازه 52 سال درامد نفتی داشتی چی شد ان همه پول که اندازه درامد 30 کشور بود
  • تبریزی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    حیف آقای احمدی نژاد، حیف! کاش اینطور نمی شد.عاقبت بخیری خیلی خیلی مهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید