بشار اسد، رییس‌جمهور سوریه بعد از انداختن رای خود به صندوق گفت: حرکت و حمایت مردمی برای پاسخ دادن به اظهارات کشورهای غربی در خصوص این انتخابات کافی بود.

برخلاف ادعای غرب آنچه که در سوریه روی داد، جنگ داخلی نبود

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، بشار اسد رییس جمهوری سوریه که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به شهر دوما سفر کرده است بعد از انداختن رای خود به صندوق و در پاسخ به برخی ادعای کشورهای غربی در خصوص انتخابات این کشور گفت: مردم سوریه در تصمیم گیری برای کشور خود آزاد هستند.

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه و همسرش أسماء اسد امروز (چهارشنبه) در شهر دوما واقع در منطقه الغوطه الشرقیه در استان ریف دمشق با حضور در حوزه انتخابیه رای خود را در صندوق رای انداختند. 

به گزارش روز چهارشنبه شبکه تلویزیونی المیادین، بشار اسد خاطرنشان کرد: حرکت و حمایت مردمی برای پاسخ دادن به اظهارات کشورهای غربی در خصوص این انتخابات کافی بود.

رئیس جمهور سوریه پس از رای دادن به اهالی دوما بخاطر رهایی یافتن از تروریسم و بازگشت به آغوش میهن تبریک گفت.

بشار اسد گفت: تروریست ها سعی کردند تا با اشغال دوما چهره آن را خدشه دار کنند اما اکثر ساکنان آن با دولت در ارتباط بودند. برخی از اهالی دوما در کنار ارتش سوریه جنگیدند و شهید دادند.

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: با سفر به دوما و شرکت در حوزه انتخابیه آن می خواستم ثابت کنم که مناطق و طائفه های سوریه با یکدیگر در تضاد نیستند. برخلاف ادعای غرب آنچه که در سوریه روی داد، جنگ داخلی نبود.

مردم سوریه از بامداد امروز با حضور در شعب رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور کشورشان از میان سه کاندید انتخابات یعنی رئیس جمهور بشار اسد و محمود مرعی و عبدالله سلوم عبدالله آراء خود را در صندوق های رای ریختند.

اولین مرحله از انتخابات در بیستم ماه جاری میلادی (۳۰ اردیبهشت ) با رای گیری از سوری های مقیم خارج آغاز شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید