۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 55255371

اردیبهشت سال گذشته فردی سه جوان ۲۳، ۲۹ و ۳۲‌ ساله را در یک روستا به قتل رساند.

قاتل ۳ جوان روستایی دستگیر شد

به گزارش سلام نو، روزنامه شرق نوشت: مردی که سال گذشته خون به پا کرده و گریخته بود، بعد از یک سال تحقیقات تخصصی پلیس، درحالی‌که حلقه محاصره را به دور خود بسیار تنگ می‌دید، تسلیم شد و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت سال گذشته و زمانی آغاز شد که به کارآگاهان جنایی لارستان استان فارس خبر رسید فردی در یکی از روستاها دست به سلاح برده و سه نفر را از پا درآورده است.

وقتی کارآگاهان به محل جنایت رسیدند، فهمیدند مقتولان سه جوان ۲۳، ۲۹ و ۳۲‌ساله هستند که هدف گلوله‌های شلیک‌شده از یک سلاح کلاشنیکف قرار گرفته و جان خود را از دست داده‌اند. بعد از اینکه اجساد مقتولان به پزشکی قانونی منتقل شد، تحقیقات ادامه یافت و پلیس به تحقیق از آشنایان مقتولان پرداخت. حرف‌های این افراد و همچنین سرنخ‌های دیگر گواهی می‌داد قاتل فردی به نام اسماعیل است که با مقتولان نسبت خانوادگی دارد و از مدت‌ها قبل با آنها اختلاف داشته است. ظاهرا اسماعیل پیش از این نیز با مقتولان درگیر شده و بعد از مدتی کشمکش در نهایت دست به سلاح برده بود.

اسماعیل روستا را ترک کرده و به مکان نامعلومی گریخته بود. به‌ همین‌ سبب کارآگاهان تحقیقات وسیعی را برای یافتن ردی از متهم آغاز کردند. این تلاش‌ها در ابتدا نتیجه‌ای دربر نداشت تا اینکه مدتی قبل خبر رسید اسماعیل به استان هرمزگان گریخته است و در آنجا پنهانی زندگی می‌کند. نکته مهم این بود که قاتل فراری در کوه‌های اطراف شهرستان حاجی‌آباد پناه گرفته بود و دسترسی به او و گیرانداختن وی در کوهستان کمی دشوار به‌ نظر می‌رسید. بااین‌حال مأموران بعد از دریافت نیابت قضائی، راهی استان هرمزگان شدند و به محل اختفای متهم رفتند؛ اما وقتی به آنجا رسیدند که اسماعیل سکونتگاه خود را ترک و بار دیگر فرار کرده بود.

این‌بار مأموران توانستند دو نفر را شناسایی کنند که در فرار این قاتل به او کمک کرده و علاوه بر این در طول مدت زندگی او در کوهستان به وی آذوقه می‌رساندند. این دو نفر بازداشت و به استان فارس منتقل شدند. بازجویی‌ها از دو متهم آغاز و مشخص شد مرد فراری این‌بار استان کرمان را برای زندگی پنهانی انتخاب کرده است.کارآگاهان در تدارک اعزام به استان کرمان بودند که اسماعیل سرانجام تصمیم گرفت به این تعقیب‌ و گریز پایان بدهد. او با مراجعه به لارستان خودش را تسلیم کرد و گفت وقتی فهمید دو دوستش که به او کمک کرده بودند، دستگیر شده‌اند، تصمیم گرفت خود را تسلیم کند؛ چون اطمینان داشت خودش هم به‌زودی به دام می‌افتد.

متهم وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، به هر سه قتل اعتراف کرد و همان‌طور که پیش‌تر در تحقیقات مشخص شده بود، گفت از مدت‌ها قبل از جنایت با مقتولان اختلاف داشت تا اینکه تصمیم گرفت از آنها انتقام بگیرد. بنا بر این گزارش، متهم در حال حاضر در بازداشت به‌ سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید