این کوره ها بدون کف هستند و طراحی آنها به صورت اختصاصی انجام می شود. کوره های تک منظوره نمونه محصول های کبابی درجه یک تحویل می دهند.

معرفی روش شناخت تولید انواع زغال

یکی از مهمترین و اصلی ترین محصولاتی که شما برای تولید آتش به آن نیاز پیدا می کنید زغال است.

شما میتوانید صفر تا صد خط تولید زغال پاسارگاد را در این صفحه مطالعه کنید

 شما در واقع می توانید با استفاده از محصولات دیگر هم آتش تولید کنید، ولی آسان ترین روش تولید آتش استفاده کردن از زغال است.

روند تولید این وسیله آتش زا با استفاده از دستگاه های خاص و ویژه می باشد که به طور کلی تولید این وسیله را به دو بخش تقسیم می کنند.  

یکی از این روش ها این است که آن را با استفاده از چوب تولید می کنند و روش دیگر هم با استفاده کردن از ضایعات متنوعی مانند خاک اره و ... می باشد.

 به طور کلی بهتر است که به خوبی در مورد این دو روش تولید اطلاعات بیشتری داشته باشید. در این صورت می دانید که هر یک از انواع بسته بندی های این محصول با استفاده از چه روشی تولید شده اند.

در ادامه هر دوی این روش ها را که برای تولید زغال به کار می برند را برایتان توضیح می دهیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

معرفی روش شناخت تولید انواع زغال

تولید زغال و روش های تولید کردن آن چگونه می باشد ؟

شما باید به خوبی بدانید که برای تولید هر یک از وسیله ها و موادی که مورد استفاده قرار می دهید روش های متنوعی وجود دارد.

هر یک از روش ها و راهکارها دارای ویژگی های متنوعی می باشند و همچنین به مواد تولید شده کیفیت خاصی می بخشند.

 شما میتوایند برای درک اینکه مفهوم درامد تولید زغال با سرمایه کم را از کجا شروع کنید به این صفحه مراجعه کنید و اطلاعات کاملی در این زمینه دریافت کنید.

برای تولید زغال هم از دو روش مهم استفاده می شود که این روش ها عبارت می باشد از :

1. تولید با استفاده از چوب :

یکی از مهمترین مواردی که برای تولید محصول در این روش مورد استفاده قرار می گیرد چوب است. شما باید بدانید که با استفاده از چوب روش های متنوعی را به کار می گیرند تا محصول را تولید کنند.

 برخی از اصلی ترین و مهمترین این روش ها که اهمیت بسیار زیادی دارد عبارت است از :

- استفاده از کوره های تک منظوره :

کوره های نمونه محصول کبابی به عنوان کوره های تک منظوره شناخته می شود که با استفاده از آن شما می توانید زغال کبابی را تولید کنید.

البته که باید بدانید با استفاده از این کوره ها زغال قلیون و زغال مجلسی هم تولید می کنند. اما یکی از اصلی ترین ویژگی های تولیدی کوره های تک منظوره در این است که زغال کبابی تحویل دهند.

معرفی روش شناخت تولید انواع زغال

- کوره های چند منظوره :

 کوره هایی که چند منظوره هستند برای تولید انواع زغال قلیان، کبابی و مجلسی مورد استفاده قرار می گیرند. چوب های متنوعی را درون این کوره ها می توانید قرار دهید.

چوب های لیمو، انجیر، مرکبات، سیب و ... درون این کوره قرار می گیرند تا با کیفیت ترین و بهترین زغال را تولید کنند.

مدل های کوره چند منظوره در بازار به دو دسته تقسیم می شود یکی از آنها کوره های همرفتی می باشد و دیگری کوره های جی پلاس است.

این کوره ها بدون کف هستند و طراحی آنها به صورت اختصاص انجام می شود. کوره های تک منظوره نمونه محصول های کبابی درجه یک تحویل می دهند.

شما با استفاده از این کوره ها می توانید انواع زغال لیمو را با کیفیت بالا دریافت کنید. بدون شک قیمت این کوره ها تا حدودی بیشتر از نمونه های تک منظوره می باشد.

اما باید بدانید کارایی و کیفیت آنها بسیار عالی است و طول عمر زیادی هم دارند.

- کوره های فشرده کومپند :

 بعد از اینکه مواد خاک اره، خاک زغال و پوست گردو فشرده می شود آنها را به وسیله دستگاهی که اکسترودری عمل می کند به مواد خام تبدیل می نمایند.

پس از تولید مواد خام آن را درون کوره ای به نام کومپند قرار می دهند. این دستگاه بهترین محصول فشرده را به شما ارائه می دهد.

2. تولید نمونه های فشرده یا بریکت :

در این بخش باید بدانید که دو مدل از خط تولید قرار داده اند. یکی از این مدل ها و یا روش ها با استفاده از خاک زغال می باشد که آن را خط تولید پرس هیدرولیک می نامند.

یکی از دیگر خط های تولید آن هم با استفاده از خاک اره، پوست گردو و همچنین خاک زغال است، دستگاهی که در خط دوم قرار می گیرد اکسترودری نامیده می شود. هر یک از ای روش ها با ذکر جزئیاتی که دارند عبارت هستند از :

-  خط تولید پرس :

مواد اولیه ای که در این خط تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد خاک زغال می باشد. کیفیت و ساختار زغال به دست آمده با استفاده از این روش بسیار عالی خواهد شد.

شما با استفاده از این خاک می توانید زغال کبابی و زغال قلیان تولید کنید. به طور کلی باید بدانید از این روش برای تولید نمونه های مجلسی و قلیان استفاده می کنند.

در بسیاری از کشورها از این روش برای تولید زغال استفاده می نمایند. دستگاه های پرس یکی از اصلی ترین ویژگی هایشان در این است که زغال ها را در هر شکل هندسی و ابعادی مورد استفاده قرار می گیرند.

معرفی روش شناخت تولید انواع زغال

 - خط تولید اکسترودری :

در دستگاه تولید فشرده اکسترودری مواد اولیه زیادی به کار گرفته می شوند. پوست گردو، خاک اره و خاک زغال از اصلی ترین و مهمترین مواد اولیه مورد استفاده برای استفاده از این روش می باشد.

این مواد ترکیب می شود و به خوبی با یکدیگر فشرده می گردند.  ترکیب و فشرده و سازی این مواد با یکدیگر موجب می شود بهترین و با کیفیت ترین محصول را تولید نمایید.

یکی از مهمترین نکاتی که در این روش خط تولید وجود دارد این است که تنها زغال های چهارگوش با آن تولید می شود.

زغال های چهارگوش تولید شده با این روش در وسط شان یک سوراخ دارند. در این روش برای اینکه مواد را فشرده سازند نیاز است که آنها به کربن تبدیل شوند. اینکه در این روش زغال ها به کربن تبدیل شوند به دو صورت است. یکی از این روش ها سنتی می باشد که با گل و کاهگل آماده می گردد. روش دیگر هم با استفاده از کوره های صنعتی است.

koorehsazanpasargad.comمنبع : کوره سازان پاسارگاد به نشانی اینترنتی

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید