۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
کد خبر: 55255176

خرید خودروی دست دوم مزایای بسیاری دارد و باعث می شود در هزینه های دیگر صرفه جویی کنید.

مزایای خرید ماشین دست دوم

به گزارش سلام نو، انتخاب اتومبیل دست دوم می تواند به روش های مختلفی در هزینه شما صرفه جویی کند. خرید خودروی دست دوم مزایای بسیاری دارد که باعث می شود، مقرون به صرفه تر باشد. در زیر به ۳ مورد از آن ها اشاره شده است.

پس انداز بیشتر

اتومبیل نو، همواره تحت تأثیر آنچه که به عنوان استهلاک شناخته می شود، قرار دارد. این بدان معنی است که به محض استفاده، تقریباً ۱۱ درصد از ارزش آن کاهش می یابد. اما در مورد خودروهای استفاده شده، این استهلاک قبلاً اتفاق افتاده است و آن ها را به یک سرمایه گذاری بسیار با ارزش تبدیل کرده است. مردم به طور متوسط ​​هر شش سال اتومبیل خود را تعویض می کنند، بنابراین مهم است که این موضوع را در نظر بگیرند.

همچنین با قیمت اولیه وسیله نقلیه، می توانید در هزینه های دیگر صرفه جویی کنید. با خرید خودرو دست دوم هزینه های پنهان زیادی، مانند هزینه حمل ونقل و بیمه کاهش خواهند یافت. همچنین سفارشی کردن اتومبیل ارزان تر نیز خواهد بود، اگر می خواهید تغییری ایجاد کنید، این تغییرات در خودرو دست دوم راحت تر اعمال می شوند. هزینه بیمه سالانه نیز کمتر خواهد بود زیرا این امر به ارزش اتومبیل و سال مدل آن بستگی دارد. بنابراین اگر اتومبیل ارزان تر و قدیمی تر باشد، مبلغ کمتری نیز پرداخت خواهید کرد.

ضمانت نامه

اتومبیل های استفاده شده از نظر قانونی باید کاملاً بازرسی شوند. این بدان معناست که فروشنده مجبور است با بازرسی کامل شرایط و تاریخچه وضعیت خودرو را ثبت کند. اتومبیل های استفاده شده نیز دارای گارانتی های اصلی یا جدید هستند. شما می توانید پولی را که از خرید نکردن یک ماشین جدید صرفه جویی کرده اید، برای تنظیم یک ضمانت جدید که همه چیز را برای مسافت پیموده شده بیشتر پوشش می دهد، سرمایه گذاری کنید.

سازگار با محیط زیست

استفاده از ماشین دست دوم راهی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای است. اتومبیل های استفاده شده اغلب با  محیط زیست سازگارتر هستند. زیرا زباله های سمی کمتری از باتری های خود تولید می کنند. به طور کلی اتومبیل های تولید شده در حال حاضر بسیار با صرفه تر و با دوام تر هستند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید