مدیریت قرارداد برای صاحبان مشاغل بسیار مهم می باشد. برای شناخت اصول اولیه قراردادها، گذراندن دوره آنلاین صدور گواهینامه مدیریت قرارداد لازم است.

۵ اصول اولیه برای مدیریت قراردادها

به گزارش سلام نو، هنگامی که به دنبال بستن  قرارداد و مدیریت آن هستید، چگونه در برابر رقیب خود پیروز شوید؟ رقابت می تواند بسیار سخت باشد، بنابراین درک همه جوانب بسیار مهم است. مدیریت قرارداد برای صاحبان مشاغل بسیار مهم می باشد. اگر اصول اولیه قرارداد ها را نفهمید، خود را در معرض خطر مالی قرار می دهید. این که به عنوان مدیر مشاغل کوچک به دنبال یادگیری نحوه کار قراردادها هستید یا یک کارمند پیمانکاری که به دنبال به روز کردن دانش است، در هر صورت ۵ عنصر زیر می توانند حاوی اطلاعات اساسی مورد نیاز شما باشند.

پیشنهاد

برای شروع قرارداد، یک پیشنهاد باید مطرح شود. معمولاً این پیشنهاد توسط شخص یا شرکتی گسترش می یابد، که نقطه اصلی تماس بین دو طرف را آغاز کرده است. یک پیشنهاد باید شامل نکات خوب توافق نامه، شرایط و ضوابط باشد.

پذیرفته شدن

پس از ارائه پیشنهاد به فرد یا سازمان، متقاضی این فرصت را دارد که پیشنهادی را که تمدید شده، شرایط و ضوابط آن را بپذیرید، رد کنید یا مذاکره نماید.

توافق متقابل

 توافق متقابل، با استناد به قانون قرارداد، فرصتی است که هر دو طرف قرارداد به طور متقابل تشخیص داده اند و هر دو طرف موافقت کرده اند که قراردادها و شروط آن را امضا کنند. هرچند که هر دو طرف با شرایط موافقت کرده باشند، اما از نظر قانونی، می توان به دلایل مختلفی از جمله فشار، تأثیر بی رویه، کلاهبرداری یا اظهار نادرست از این امر کناره گیری کرد.

ظرفیت و توانایی

ظرفیت و توانایی، تناسب، حق قانونی، قدرت یا صلاحیت برای انجام اقدامات است. بنابراین، هنگام عقد قرارداد، طرفین باید شرایطی  داشته باشند تا این امر از نظر قانونی معتبر تلقی شود. به عنوان مثال، هر دو طرف باید از نظر ذهنی دارای صلاحیت باشند، به این معنا که افراد معتاد، کسانی که تحت فشار هستند یا افراد زیر سن قانونی، نمی توانند به طور قانونی قرارداد ببندند.

قانونی بودن

سرانجام، برای هر آنچه غیرقانونی تلقی می شود، یعنی یک محصول یا خدمات غیرقانونی ، نمی توان قرارداد بست. نمونه خدمات غیرقانونی، معامله اسلحه، فروش مواد مخدر یا کالاهای سرقت شده است.

برای شناخت اصول اولیه قراردادها، گذراندن دوره آنلاین صدور گواهینامه مدیریت قرارداد یک روش عالی برای اطمینان از داشتن دانش عمیق در مورد قراردادها است که برای پیشرفت در مدیریت قرارداد لازم است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید