ارزش سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۴۸۹ تومان رسید که نسبت به دیروز ۱۰۹ هزار و ۵۱۹ تومان افزایش داشته است.

ارزش روز سهام عدالت تا ۴ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، شاخص کل بورس تهران در ابتدا معاملات امروز سه‌شنبه چهارم خردادماه افزایشی آغاز به کار کرد و نقشه بازار بعد از روزها افت متوالی بلاخره رنگ سبز به خود گرفت و اغلب نمادهای دست از کاهش قیمت کشیدند اتفاقی که باعث شده شاخص کل در ۳۰ دقیقه ابتدای معاملات امروز حدود هفت هزار و ۶۰۰ واحد افزایش پیدا کند و مرز یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی را پس بگیرد. در پایان معاملات شاخص کل با رشد ۹ هزار و ۷۴۸ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۰۵ هزار و ۴۴۵ واحد رسید. امروز شاخص کل ۰.۸۹ درصد رشد کرد و شاخص هم‌وزن ۰.۱۰ درصد کاهش داشت.

«وپاسار»، «رمپنا» و «وسخوز» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند و «فارس» «فملی» و «شپنا» سبزترین نمادها در بورس امروز بودند.

«وبملت»، «اپال»، «برکت» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.
در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل ۰.۸۹ درصد رشد کرد و ارزش سهام عدالت نیز به تبع آن بیش از ۱.۶ درصد افزایش داشت.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۴۸۹ تومان رسید که نسبت به دیروز ۱.۶ درصد معادل ۱۰۹ هزار و ۵۱۹ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۶۹۳ تومان رسیده است.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در ۴ خرداد +جدول

منبع:نبض بورس

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید