سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره مشکلات ناشی از قطعی برق گفت: با قطعی برق در حوزه پله‌های برقی دچار مشکل می‌شویم و شهروندان ما آسیب می‌بینند.

آسیب به شهروندان در اثر قطعی پله‌های برقی / شدیدا از قطعی برق گله‌مند هستیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، «سید مناف هاشمی» معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره تاثیر خاموشی‌ها بر فعالیت حوزه حمل و نقلی پایتخت گفت: روشنایی شهر یکی از الزامات ایمنی شهری است. در حوزه پله‌های برقی دچار مشکل می‌شویم و شهروندان ما آسیب می‌بینند، چرا که در اثر قطعی برق خود به خود پله‌های برقی قطع می‌شوند. 

او ادامه داد: پله‌های غیربرقی نیز بدون وجود امنیت نور و روشنایی دچار مشکل می‌شود و افراد تحت تاثیر برخی از افراد و سارقان قرار می‌گیرند. تصادفات ترافیکی در کوچه‌ها، معابر و محلات افزایش می‌یابد و دوربین‌های شرکت کنترل ترافیک با این قطعی‌ها آسیب می‌بیند. 

معاون شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی در پی قطعی‌های این چند روز در مرکز کنترل ترافیک رخ داده است؟ گفت: همکاران من در حوزه حمل و نقل عمومی، تصادفات ترافیکی و شرکت کنترل ترافیک به شدت گله‌مند هستند، اما آمار دقیق که به چه آسیب‌هایی منجر شده است را ندارم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید