یخچال های سامسونگ یکی از بهترین یخچال ها از نظر کیفیت، گنجایش و دوام می باشند. یخچال های شرکت سامسونگ دارای گارانتی خدمات پس از فروش و همچنین گارانتی ضمانت اصالت کالا می باشد.

تهران سرویس نمایندگی تعمیرات یخچال

معرفی یکی از مراکز معتبر برای تعمیرات یخچال همیشه خواسته اکثر مردم می باشد. امروز می خواهیم یکی از برترین مراکز تعمیرات یخچال را معرفی کنیم.

همواره تعمیرات یخچال ها یکی از اصلی ترین خدماتی بوده است که همیشه با مردم بوده و خواهد بود. زیرا وسایل الکترونیکی مانند یخچال و فریزرها به نابه دلایل بسیاری خراب می شوند.

معرفی شرکت تهران سرویس

شرکت تهران سرویس در تهران و کرج امکان خدمات رسانی حضوری دارد. اما در سراسر ایران نیز امکان تعمیرات برد الکترونیکی را دارد.

شرکت تهران سرویس دارای سابقه کاری ۲۰ سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و مخصوصا یخچال ها و فریزرها می باشد.

آدرس وب سایت شرکت تهران سرویس: Tehranservice.org

صاحب امتیاز: جناب آقای فرزاد نجفی

آدرس: تهران ، شهرک غرب ، ایوانک غرب ، خیابان گل افشان جنوبی ، کوچه قائم ، مجتمع تجاری گل افشان ، طبقه اول ، واحد ۲۱۶

تهران سرویس نمایندگی معتبر تعمیر یخچال سامسونگ

یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای SAMSUNG یکی از پرتعداد ترین برند یخچال در سراسر ایران می باشد. به همین دلیل شرکت تهران سرویس با بهرمندی از تجربه چندین سال خود در این زمینه به یکی از معتبرترین مراکز تعمیر یخچال سامسونگ در تهران و کرج می باشد.

یخچال های سامسونگ یکی از بهترین یخچال ها از نظر کیفیت، گنجایش و دوام می باشند. یخچال های شرکت سامسونگ دارای گارانتی خدمات پس از فروش و همچنین گارانتی ضمانت اصالت کالا می باشد.

لازم به ذکر می باشد که خدمات تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ شرکت تهران سرویس در محل می باشد. در نتیجه مشتریان این شرکت هیچ گونه هزینه جابجایی را پرداخت نخواهند کرد و همچنین مشکلات مربوط هب جابجایی یخچال به صفر می رسد.

تهران سرویس نمایندگی تعمیرات یخچال LG

یکی دیگر از برندهای معتبر و بزرگی که در زمینه تولیدات لوازم خانگی حضور فعالی دارد، برند جهانی LG می باشد. برند ال جی که دارای درجه کیفیت بسیار بالایی در تولیدات لوازم خانگی می باشد می تواند بهترین گزینه برای خرید یخچال باشد.

تعمیر یخچال ال جی از جمله خدمات شرکت تعمیرات یخچال تهران سرویس می باشد. این شرکت با تعمیرات تضمینی یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی بهترین گزینه برای انتخاب شدن می باشد.

لازم به ذکر است که تنها با شماره گیری شماره ۸۸۰۷۷۰۳۰ – ۰۲۱ می توانید درخواست ثبت تعمیرات یخچال LG خود را ثبت نمایید.

 شارژ گاز یخچال در شرکت تهران سرویس

یخچال ها برای ایجاد سرما  و خنک کردن یخچال از گاز های مخصوصی استفاده می کنند که این گاز ها در فرآیند منبسط شدن و رها شدن و سپس گرفتن گرمای آن سرمای زیادی تولید می کنند.

از جمله معروف ترین گازهایی که در یخچال ها استفاده می شود گاز R۶۰۰a و R۱۳۴a می باشد. این گاز ها در کپسول های مخصوص قرار دارند که بر روی آنها نوع آن مشخص شده است.

گاز یخچال چرا خالی می شود؟

به علت نشتی هایی که در لوله های گاز یخچال و کندانسور و حتی داخل یخچال به وجود می آید گاز نشتی می کند. این نشتی ممکن است حتی چند سال طول بکشد یا حتی چند ماه طول بکشد.

زمانی که کندانسور یخچال را تمیز می کنید خیلی مراقب باشید. زیرا در لوله های کندانسور گاز جریان دارد. هر سوراخ کوچکی که در این لوله ها ایجاد شود سبس نشتی گاز خواهد شد.

شارژ گاز یخچال در محل

تهران سرویس نمایندگی تعمیرات یخچال

برای رفع حل مشکل گاز یخچال لازم است که نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال با حضور تکنیسین مربوطه در محل، عملیات شارژ گاز یخچال را شروع می نماید.

اگر شما در تهران یا کرج هستید می توانید با تماس با شرکت تهران سرویس در سریع ترین زمان ممکن مشکل خود را برطرف نمیاد.

خدمات شارژ گاز یخچال شرکت تهران سرویس در محل [ تعمیر یخچال در محل ] و با ضمانت کتبی انجام می شود. تنها با یک تماس تکنیسین های شرکت تهران سرویس مشکل شما را برطرف می نمایند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید