در ویدیو زیر شاهد تعقیب و گریزی تماشایی برای به دام انداختن مارمولک عظیم‌الجثه خواهید بود که در نهایت پس از ساعت ها تلاش و دوندگی توسط امدادگران به دام افتاد.

مارمولک عظیم‌الجثه‌ای که یک محله را بهم ریخت / فیلم و تصاویر

به گزارش سلام نو، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یوم ۷ نوشت: در یک تعقیب و گریز چند ساعته، مارمولکی به طول ۴ فوت پس از ورود به خانه‌ای در شهر Campheng Fete در تایلند در یخچال پنهان شد. گزارش شده  زمانی که امدادگران تلاش می‌کردند تا این مارمولک غول پیکر را بگیرند، او بارها از دست آن‌ها فرار کرده بود. طبق گزارشات منتشر شده، امدادگران پس از حدود چند ساعت با انداختن پارچه‌ای روی سر مارمولک موفق شدند او را بگیرند.

پرارینیا، مالک ۳۰ ساله خانه گفت که ۱۰ امدادگر پس از تماس او با فوریت‌ها به خانه اش آمدند، مارمولک خیلی سریع بود و همین موضوع کار را برای گرفتنش سخت‌تر می‌کرد. او در ادامه گفت: "من اول به خانه ام رسیدم و با امدادگران تماس گرفتم، آن‌ها برای گرفتن مارمولک به خانه من آمدند. من در منطقه جنگلی زندگی می‌کنم و وجود مارمولک در این مناطق طبیعی است. "

پس از تلاش های بسیار، مارمولک غول پیکر تسلیم شد

پس از تلاش های بسیار، مارمولک غول پیکر تسلیم شد

گفتنی است که زیستگاه مارمولک‌های غول پیکر آفریقا، آسیا و اقیانوسیه است و حدود ۸۰ گونه از آن‌ها در سراسر جهان شناسایی شده اند و این حیوان توسط یکی از انجمن‌های امداد نجات گرفته شده تا دوباره در طبیعت رها شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید