جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با محوریت سوال عباسپور، نماینده بوئین زهرا و سؤال میرسلیم از وزیر علوم آغاز شد.

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور٢٢٣ نماینده آغاز شد.

لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان‌یافته در دریای خزر الحاقی به موافقتنامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر، تصویب اصلاحات کنوانسیون بین‌المللی استانداردهای آموزش، صدور گواهینامه و نگهبانی برای دریانوردان و طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی از دستورکارهای جلسه امروز مجلس شورای اسلامی است.

نمایندگان مجلس همچنین قانون الحاق نه (۹) تبصره به قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی، طرح قانون مالیات بر عایدی سرمایه و طرح اصلاح قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه ای حسابداران را مورد بررسی قرار می‌دهند.

لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی افغانستان در خصوص ارتباط بین‌المللی راه‌آهن، تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران و تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه احداث پتروشیمی الوند از دیگر دستور کارهای جلسه امروز مجلس است.

تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق های نامتعارف در دستگاه های اجرایی، گزارش بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور و گزارش بررسی مغایرت های قانونی در نحوه انتخاب و انتصاب رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در دستورکار جلسه امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

نمایندگان همچنین گزارش «موارد اعلامی نقض اصول(۷۷) و(۱۲۵) قانون اساسی در موضوع سند ۲۰۳۰»، گزارش کمیسیون اصل نودم (۹۰) قانون اساسی در خصوص بررسی طرز کار دستگاه های مرتبط درخصوص واردات و توزیع محصولات تراریخته و سؤال روح الله عباسپور نماینده بوئین زهرا و آوج از وزیر علوم و سؤال سید مصطفی آقامیرسلیم نماینده تهران و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر علوم را مورد بررسی قرار می‌دهند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید