سعید نمکی وزیر بهداشت، دکتر اسماعیل اکبری مشاور عالی خود را برکنار کرد.

مشاور عالی وزیر بهداشت برکنار شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سعید نمکی وزیر بهداشت در نامه‌ای خطاب به دکتر اسماعیل اکبری نوشت: «آنگاه که دست روزگار ردای پرآزار وزارت را بر تن نحیف این برادرتان تحمیل کرد، هنوز خبری از سیل و زلزله و آنفلوآنزای H1N1 و کرونا نبود ولی راه‌های نرفته و به بیراهه رفته هم کم نبود و می‌طلبید تا عزیزانی به همراهی و کمک بیایند. سعی کردم تنها وزیری باشم که تیم وزیر قبلی را جابجا نکنم چون اکثر آنها را می‌شناختم و به جز یکی دو مورد همه را نگاه داشتم و برای جبران نقصان‌ها تلاش کردم مشاورین کاردان و امین و خوشنام برگزینم.

وی افزود: در جامعه پزشکی به جز عزیز نامدار دکتر ایرج فاضل و دکتر سید محمود طباطبایی، حضرت عالی از نخستین نام‌های مورد وثوق بنده بودید که با چند دهه شناخت از توانمندی‌های علمی و اجرایی و آشنایی با نظام ارائه خدمت به عنوان مشاور عالی در این لیست قرار گرفتید و خود را مفتخر به همراهی‌تان یافتم.

نمکی در بخش دیگری از نامه نوشت: با شناختی که از این برادر قدیمی دارید می‌دانید که اهل ویترین آرایی و رنگ و روغن زدن به مجموعه‌ای که مدیریت می‌کند در روزهای آخرین دولت نیست و همه جا گفته است که این مسند را اگر با خدمت به مردم قرین نباشد، از آب بینی بز که آقا امیرالمومنین (ع) فرمودند کمتر می‌شمارد. پس اشاره به کاری نمایشی در ماه‌های آخر دولت در شأن اینجانب نیست.

وزیر بهداشت ادامه داد: متأسفانه در کنار همه فراز و نشیب‌های این ایام پربلا، رنجاندن بعضی از دوستان قدیمی از همه چیز تلخ‌تر بود اما کار ملک و مملکت در طول تاریخ این سرزمین همین بوده است.

نمکی ادام داد: امید دارم سکانداران دولت آتی قدر و منزلت حضرت عالی و دیگر عزیزان گرانقدر را به خوبی بشناسند و بتوانند از گفتمان دلسوزانه جناب عالی بهره بیشتری ببرند و از ظرفیت علمی و اجرایی آن برادر ارجمند در راستای اعتلای روزافزون جمهوری اسلامی که آرزوی همه ماست، مستفیض شوند. کماکان از خداوند بزرگ برایتان عزت، سربلندی و سلامتی آرزومندم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید