دیدار معوقه دو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس از هفته بیست و یکم لیگ برتر، عصر امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

ترکیب احتمالی ذوب آهن مقابل پرسپولیس رونمایی شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، تیم فوتبال ذوب آهن عصر امروز و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان دیدار معوقه از هفته بیست و یکم مقابل پرسپولیس را برگزار خواهد کرد.

به گفته کادرفنی تیم ذوب آهن این تیم نفرات کامل خود را در بازی امروز در اختیار دارد و به جز قاسم حدادی‌فر که فصل را از دست داده غایب دیگری در این تیم وجود ندارد.

در دروازه ذوب آهن در این بازی شهاب گردان بازی می‌کند و در خط دفاع این تیم هم زوج وحید محمدزاده و عبدالله حسینی بازی می‌کنند. در سمت راس فرشاد محمدی مهر و در سمت چپ مسعود ابراهیم زاده بازی خواهند کرد.

دو هافبک دفاعی ذوبی ها مثل دیدارهای اخیر محمد سلطانی مهر و سینا اسدبیگی هستند و یک خط جلوتر شاهد حضور ۳ هافبک هجومی این تیم هستیم. میلاد جهانی متمایل به چپ و رضا محمود آبادی متمایل به راست بازی می‌کنند و مجتبی حقدوست که از مصدومیت برگشته احتمالا در ترکیب اصلی پشت مهاجم بازی خواهد کرد.

دارکو بیدوف مهاجم نوک ذوب آهن در این بازی خواهد بود.

ترکیب احتمالی ذوب آهن مقابل پرسپولیس:

شهاب گردان، مسعود ابراهیم زاده، عبدالله حسینی، وحید محمدزاده، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر، سینا اسدبیگی، رضا محمود آبادی، میلاد جهانی، مجتبی حقدوست، دارکو بیدوف

lineup(30)

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید