البته این صحبت به این معنا نیست که هیچ وقت برای ساخت جواهرات لوکس از رنگ های دیگر طلا استفاده نمی شود. چرا که بسیاری از طلا های بسیار گران قیمت از طلاهای زرد یا رزگلد ساخته شده اند. اما استفاده از طلا سفید برای ساخت این مدل جواهرات بسیار رایج تر است. 

طلا و جواهرات لوکس بیشتر چه رنگی هستند؟

این سوالی است که ذهن اغلب دوست داران جواهرات را درگیر کرده است و ما در گالری ربیعی بران شدیم تا به این سوال پاسخ بدهیم... ، طلا و جواهرات  همیشه یکی از با ارزش ‌ترین دارایی های افراد به حساب می آمده اند. همین ارزش بالا باعث شده زیورآلات علاوه بر زیبایی و جذابیت، یک سرمایه ی با ارزشمند به حساب بیایند. با وجود اینکه تقریباً هر چیزی از طلا ساخته شود قیمت بالایی دارد، بعضی از انواع  زیورآلات با استفاده از سنگ های خاص مانند الماس، یاقوت، زمرد و … ساخته می شوند که  موجب می شود این جواهرات با قیمتهای بسیار بالایی به فروش برسند. علاوه بر این تک بودن و تولید محدود نیز بر قیمت آن تاثیر قابل توجهی دارد.

طلا و جواهرات خاص با تولید محدود

طلا و جواهرات لوکس معمولاً توسط شرکت‌های بسیار معروف و شناخته شده ی ساخت طلا در سطح جهان تولید می شوند. این شرکتها معمولاً از هر مدل به تعداد محدودی تولید می کنند تا خاص بودن آنها حفظ شود و ارزش این جواهرات بیشتر شود. گالری طلا و جواهر ربیعی مفتخر است امکان خرید آنلاین و حضوری انواع طلا و جواهرات لوکس از برندهای معروف دنیا را برای خریداران عزیز فراهم کرده تا بتوانند خاص ترین محصولات را خریداری کنند. این محصولات همگی تولید محدود هستند و به تعداد اندکی در سطح دنیا از این مدلها وجود دارد که همین موضوع باعث ارزش فوق العاده بالای آنها می شود.

رنگ طلا و جواهرات لوکس

 همانطور که میدانید طلا در چند رنگ مختلف در بازار دیده می شود. در ادامه می خواهیم بررسی کنیم و ببینیم اکثر جواهرات لوکس دنیا در کدام رنگ و مدل طلا تولید می‌شوند و دلیل این موضوع چیست. در اکثر طلا و جواهرات لوکس دنیا از سنگ های خاص و گران قیمت استفاده می شود. به همین دلیل تمام سعی کمپانی های طلاسازی این است که سنگ مورد نظر را به بهترین شکل ممکن نمایش دهند. با این وجود برای ساخت جواهرات لوکس معمولاً از طلا با رنگ خنثی استفاده میشود تا سنگ زینتی بیشتر خودش را نشان دهد. با این اوصاف متوجه شدیم که دلیل استفاده تولید کننده های طلا و جواهرات لوکس از طلا سفید این است که سنگ های زینتی و قیمتی جلوه بیشتری داشته باشند.

 البته این صحبت به این معنا نیست که هیچ وقت برای ساخت جواهرات لوکس از رنگ های دیگر طلا استفاده نمی شود. چرا که بسیاری از طلا های بسیار گران قیمت از طلاهای زرد یا رزگلد ساخته شده اند. اما استفاده از طلا سفید برای ساخت این مدل جواهرات بسیار رایج تر است. 

طلا و جواهرات لوکس بیشتر چه رنگی هستند؟

برند طلا و جواهرات لوکس

 بیشتر طلا و جواهرات لوکس دنیا توسط شرکت های خاصی تولید می‌شوند که در سطح جهان با این عنوان مطرح شده اند. در ادامه اشاره ای کوتاه به معروفترین برندهای تولید طلا و جواهرات لوکس دنیا می نماییم. در حال حاضر بیش از ۵۰۰ برند معروف طراحی و ساخت جواهرات در دنیا وجود دارد که اشاره کردن به همه آنها کار آسانی نیست.

اما به معروف ترین و شناخته شده‌ترین برندهای لوکس دنیا اشاره می‌کنیم. قطعاً برند CARTIER یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین جواهرساز های دنیاست. برند های Harry Wiston و tiffany هم جزء معروفترین برندهای دنیا هستند. از جمله گزینه‌های معروف دیگر می شود به موارد زیر اشاره کرد:

شوپارد (shpard) ، بولگاری (Bvlgari) ، پیاژه (Piaget) ، ون‌کلیف اند آرپلز (Van Cleef & Arpels) ، بوچلاتی (Buccellati) ، گراف (Graff) و بسیاری برندهای معروف و گران دیگر. انواع برندهای خاص گفته شده در گالری طلا و جواهرات ربیعی موجود هستند تا خریداران با تنوع بالایی از محصولات بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

طلا و جواهرات لوکس بیشتر چه رنگی هستند؟

گران ترین طلا و جواهرات دنیا

طلا و جواهرات لوکس قیمت بالاتری به نسبت زیورآلات معمولی دارند. اما بعضی از آنها به شدت گران قیمت هستند و قیمت آنها سر به فلک میکشد. در ادامه به چند مورد از گران ترین جواهرات لوکس دنیا اشاره مینماییم:

گردنبند معروف تایتانیک که با رنگ آبی پر رنگ و جذابی که دارد بی اندازه جلب توجه میکند و قیمت حدود 20 میلیون دلاری برای آن در نظر گرفته شده. انگشتر الماس آبی که یکی از خاص ترین انگشترهای دنیاست و بیشتر از 25 میلیون دلار قیمت دارد. گوشواره الماسی آپولو و آرتمیس که بزرگترین گوشواره های الماسی دنیا هستند و بیش از 50 میلیون دلار قیمت دارند. گردنبندی با بی عیب و نقص ترین الماس دنیا که بیش از 55 میلیون دلار قیمت دارد و یک الماس زرد روی آن خودنمایی میکند. و چند نمونه ی دیگر که برای بعضی از آنها قیمت دقیق تعیین نشده است.

شما چه رنگی از طلا را بیش از همه می پسندید؟

 اگر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، گالری طلا و جواهر ربیعی با دو شعبه ی حضوری و همچنین سایت rabieigallery.com آماده ی انجام هر گونه خدمت رسانی به شماست.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید