مرد عصبانی وقتی با دوستش بر سر مسائل مالی درگیر شد با پیچ گوشتی او را به قتل رساند.

قتل هولناک مرد کرجی با پیچ گوشتی

به گزارش سلام نو به نقل از ایران،  چندی قبل خبر مجروح شدن مردی جوان در یک درگیری به مأموران کلانتری ۴۴ ولدآباد اعلام شد. پس از انتقال مرد جوان به بیمارستان و شروع رسیدگی به این پرونده مشخص شد مرد مجروح با یکی از دوستانش بر سر مسائل مالی درگیر شده و دوستش با پیچ گوشتی او را زده است؛ در حالی که تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت سرانجام وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند، اما چند روز بعد مرد جوان در بیمارستان جان باخت بدین ترتیب پرونده با موضوع قتل به تیم جنایی پلیس آگاهی البرز سپرده شد.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح ماجرا به خبرنگار «ایران» گفت: متهم پس از انتقال به اداره پلیس آگاهی در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به قتل مدعی شد روز حادثه با مقتول در حال قدم زدن بودند که بر سر مسائل مالی درگیر شدند و متهم که عصبانی شده بود یک سیلی به مقتول زد او نیز قصد حمله با سلاح سرد را داشت که متهم بلافاصله با پیچ گوشتی که همراه داشت یک ضربه به سر وی زد و از ترس اقدام به فرار کرد.

در پی اعترافات متهم و ابراز پشیمانی از این قتل، پرونده به دادسرا ارسال و پس از بازسازی صحنه جرم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در بیشتر پرونده‌های نزاع می‌بینیم که خشم لحظه‌ای و ناتوانی افراد در کنترل آن منجر به حوادثی می‌شود که نتیجه‌ای جز پشیمانی ندارد بنابراین کسب مهارت کنترل خشم در شرایطی که موجب خشمگین شدن افراد می‌شود یکی از ضرورت‌های زندگی به شمار می‌رود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید