فصل دوم سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا از روز جمعه ۷ خرداد به روی آنتن شبکه اول سیما خواهد رفت.

آغاز پخش «زیرخاکی۲» از ۷ خرداد

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما نوشت: روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته خلاصه‌ای از فصل اول سریال پخش و از روز جمعه ۷ خرداد قسمت اول فصل دوم مجموعه تلویزیونی زیرخاکی روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

فصل دوم محبوب‌ترین مجموعه تلویزیونی رمضان ۹۹، در لوکیشن های متعددی در تهران، کرج و شمال کشور ضبط شده است. 

«زیرخاکی۲» از جمعه تماشایی می‌شود

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، نسرین نصرتی، فروغ قجابگلو، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک، ستاره پسیانی و هومن برق‌نورد از جمله بازیگران این سریال هستند.

«زیرخاکی۲» از جمعه تماشایی می‌شود

سریال زیرخاکی به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان از ابتدای ماه رمضان ۱۳۹۹ در شبکهٔ یک سیما روی آنتن رفته است، سریالی کمدی-تاریخی و مربوط به قبل از انقلاب سال ۱۳۵۷ است. داستان مردی را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد. او طی داستان درگیر مسائلی همچون؛ دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و همکاری با گروه‌های انقلابی می‌شود. جالب اینجاست که این فرد در همه این موارد از ماجراهایی که حول تحولات ایران می‌افتد بی‌خبر و بی‌اعتنا و مشغول به کار خودش است.

«زیرخاکی۲» از جمعه تماشایی می‌شود

جلیل سامان پیش از این سریال های ارمغان تاریکی، پروانه و نفس را با مضمون وقایع پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و نقش نیروهای مختلف مبارز در این دوران ساخته بود. این سریال ها که بعد به سه‌گانه‌ای از سوی وی تعبیر شدند با اقبال مردم و منتقدان روبرو بودند. ارمغان تاریکی در سومین دوره جشنواره جام جم صداوسیما برترین سریال حوزه انقلاب اسلامی معرفی شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید