پیروز حناچی، شهردار تهران اعلام کرد که بزودی ۲ ایستگاه مترو باقرخان و شهرک آزمایش با حضور رییس جمهوری افتتاح خواهند شد.

 ۲ ایستگاه مترو باقرخان و شهرک آزمایش به زودی افتتاح می‌شوند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، پیروز حناچی عصر شنبه در حاشیه مراسم افتتاح فروشگاه شهروند در سهرودی تهران به خبرنگاران گفت:‌ ایستگاه های مترو باقرخان و شهرک آزمایش در خطوط ۶ و ۷ مترو تهران آماده افتتاح است و بزودی قرار است با حضور رییس جمهوری این ایستگاه ها بهره برداری شود.

وی اظهار داشت:‌ با افتتاح ایستگاه هایی که امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت به قول هایی که به شهروندان داده بودیم جامعه عمل خواهیم پوشاند.

شهردار تهران درباره آماده سازی فضای شهر تهران برای برگزاری انتخابات نیز اظهار داشت: سازمان زیباسازی فضای تبلیغات ریاست جمهوری را فراهم می کند اما برای انتخابات شورای شهر هنوز صحبتی نکرده ایم و به جمع بندی نرسیده ایم.

وی در خصوص توسعه فروشگاه های شهروند نیز گفت: توسعه ۱۲۰ درصدی فروشگاه های شهروند در دوره سه ساله برای تهران و البرز در دستور کار این شرکت قرار گرفته که البته برای سایر استان ها نیز این توسعه پیگیری خواهد شد.

حناچی تاکید کرد: عرضه سهام این شرکت هم به نفع خود فروشگاه شهروند و هم به نفع سهام داران خواهد بود، در حقیقت عرضه سهام این شرکت یکی از روش های معقول و پسندیده است که تامین منابع را برای این شرکت به همراه دارد و اصلاح ساختاری که در شرکت های وابسته به شهرداری تهران است را محقق می کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از سرویس هایی که در شهرداری تهران ارائه می شوند قابلیت عرضه در بورس را دارند که البته موسسه همشهری نیز در نوبت است تا سهام خود را همانند شهروند ارائه کند.

به گفته شهردار تهران، قطعا همه سهام واگذار نمی شود، سهم نهاد عمومی به منظور سیاست گذاری باقی می ماند و به شکل سهامی عام این واگذاری انجام می شود که قطعا در قالب چارچوب های خود نظارت بهتری نسبت به وضع موجود اعمال خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تذکر افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران مبنی بر عرضه گوشت قرمز بی کیفیت در فروشگاه های شهروند نیز گفت: به جزئیات این موضوع وارد نمی شوم اما همکاران ما در این شرکت کنترل کیفی بر روی محصولات دارند و خود شرکت ها این محصولات را عرضه می کنند.

همچنین مدیرعامل شرکت شهروند در این باره به خبرنگاران گفت: آقای حبیب زاده نمونه گوشتی برای ما ارسال کردند که هیچ نام و نشانی نداشت و حتی لیبل و فاکتور هم نداشت، این گوشت توسط دستگاه های کنترل کیفیت ما آزمایش شد و هیچ موردی از فساد در این گوشت دیده نشد.

علی محمد وحید کریمی افزود: ناظر سازمان دامپزشکی نیز که در فروشگاه ما مقیم است کیفیت این گوشت را مورد پایش قرار دادند اما موردی از فساد مشاهده نشد که البته در همین روز در فروشگاه شهروند شعبه بیهقی حدود یک تن گوشت وارد و عرضه شد اما هیچ موردی از اعتراض و مرجوعی نداشتیم.

به گفته وی، در این خصوص حبیب زاده باید مستندات خود را ارائه بدهند چرا که گوشتی به عنوان نمونه ارسال شده بود نه لیبل و نه فاکتور خرید داشت لذا معلوم نیست از شرکت شهروند خریداری شده یا خیر؟ با این وجود همین گوشت نیز فاقد نشانه های فساد بود.

کریمی خاطرنشان کرد: فروشگاه شهروند با قدمتی ۲۷ ساله در زنجیره فروش کشور نقش آفرینی می کند، که پروژه بعدی برای افتتاح شعب شهروند، فروشگاه همت است که با حدود ۳ هزار متر مربع وسعت و همچنین فروشگاه ماهان کرج با حدود یک هزار متر مربع در تیر و مردادماه افتتاح خواهند شد.

به گزارش ایرنا، مراسم افتتاح چهل و سومین فروشگاه شهروند در منطقه سهرودی تهران امروز/ شنبه با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، سمیه حاجوی شهردار منطقه ۷ و همچنین سید حسن رسولی و سید محمود میرلوحی از اعضای شورای شهر تهران افتتاح شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید