مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند درباره ماجرای توزیع گوشت فاسد در یکی از شعب فروشگاه‌های شهروند گفت: سازمان دامپزشکی ناظر مقیم در فروشگاه‌های شهروند دارد.

جزئیات ماجرای عرضه گوشت فاسد شده در یکی از شعب فروشگاه‌های شهروند

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، علی‌محمد وحیدکریمی مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند در حاشیه افتتاح شعبه سهروردی فروشگاه شهروند در جمع خبرنگاران درباره انتقاد و تذکر افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران به دلیل عرضه گوشت بی‌کیفیت در یکی از شعبه‌های فروشگاه شهروند اظهار داشت: فردی که ادعای چنین محصول بی‌کیفیتی را داشته هیچ نام و نشان و سابقه خریداری از شهروند نداشته و گوشت ارائه شده به صورت فله‌ای بوده است.

وی افزود: دستگاه کنترل کیفیت ما بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام داد و از آنجایی که فاکتور خرید نداشت شائبه‌ها ایجاد شد البته ما بر اساس موضوع مشتری‌مداری قضیه را پیگیری کردیم.

مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند ادامه داد: این سوال مطرح است که چرا گوشتی که دارای فساد بوده پخته شده و به آن ادویه و پیاز زده‌اند و اگر مشکل داشت باید همان موقع به ما اعلام می‌کردند همچنین ناظر مقیم سازمان دامپزشکی بر عرضه گوشت نظارت دارد و روزانه فقط در فروشگاه بیهقی یک تن گوشت توزیع می‌شود و به جزء این مورد اعتراض که توسط یکی از اعضای شورای شهر مطرح شده اعتراض و مرجوعی دیگری نداشته‌ایم.

وحیدکریمی درباره ورود فروشگاه‌های شهروند به بورس گفت: همه رقیبان ما هوشمند و جوان هستند و برای ورود به بازار سرمایه پوست‌اندازی اجباری جهت بقای شرکت و حفظ سرمایه‌های مردم لازم است.

وی همچنین از افتتاح سه فروشگاه دیگر شهروند خبر داد: که یکی از آنها در بزرگراه همت و در تیر افتتاح می‌شود و دیگری در ماهان کرج است که مرداد افتتاح خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید