صبح امروز شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ افشین خرمدین، برادر بابک خرمدین به دلیل مصرف بیش از حد مشروبات الکلی در بیمارستان تهران شد.

آیا خودکشی برادر بابک خرمدین صحت دارد؟ + بیوگرافی افشین خوردبین

به گزارش سلام نو به نقل از فرهیختگان، صبح امروز برادر بابک خرمدین که ساکن شهرک اکباتان بوده، بر اثر استفاده بیش از حد نوشیدنی الکی احتمالا با هدف خودکشی، مسموم گردیده و هم‌اکنون با حال نامساعد در بیمارستانی در تهران بستری است.

پس از آنکه مادر و پدر بابک خرمدین اعتراف کردند چند سال قبل دختر و دامادشان را هم به قتل رسانده‌اند، نگرانی‌ها درباره دیگر خواهر و برادر بابک خرمدین افزایش یافت.

صبح دیروز افشین و آزیتا به دادسرای امور جنایی تهران رفته بودند.

گفتنی است افشین روز قتل برادرش بابک خرمدین به خانه خواهرش آزیتا رفته و در کنار آنها بوده است.

بیوگرافی افشین خرمدین برادر بابک خرمدین کیست؟

افشین خرمدین متولد ۱۳۵۵ در تهران ساکن شهرک اکباتان و کارمند آژانس هواپیمایی است که بعد از کشته شدن برادرش بابک توسط پدر و مادرش نامش بر سر زبان ها افتاد.

خانواده

افشین فرزند سوم اکبر خرمدین است ، دو خواهر به نام های آرزو (متولد ۱۳۵۰)، و آزیتا یا آذر (متولد ۱۳۶۱) و یک برادر به نام بابک (متولد ۱۳۵۳)، است که یک خواهر و یک برادرش توسط پدر و مادرش به قتل رسیدند

او چند ماه برای مسافرت به شمال کشور رفته بود. تا قبل از این همان خانه زندگی می‌کرد، اما خیلی‌وقت بود که دیگر همسایه‌ها و نگهبان‌ها او را نمی‌دیدند.

ماجرای خودکشی افشین خرمدین برادر بابک خرمدین

از ساعاتی پیش اخباری تکان دهنده خودکشی ناموفق افشین خرمدین در شبکه های مجازی و کانال منتشر میشود که توسط پلیس تکذیب شد

از ساعاتی پیش شایعاتی مبنی بر خودکشی برادر بابک خرمدین منتشر شد که گفته شده است او بر اثر سوء مصرف الکل در بیمارستان لقمان بستری شده و اقدام به خودکشی در کار نبوده است.

سایت روزنامه فرهیختگان نوشت: “برادر بابک خرمدین که ساکن شهرک اکباتان بوده، بر اثر استفاده بیش از حد نوشیدنی الکی احتمالا با هدف خودکشی، مصدوم گردیده و هم‌اکنون با حال نامساعد در بیمارستانی در تهران بستری است.”

گفتنی است؛ صبح دیروز افشین و آزیتا به دادسرای امور جنایی تهران رفته بودند.
در این خبر که ساعتی پیش منتشر شد، آمده است صبح امروز برادر بابک خرمدین که ساکن شهرک اکباتان است در اثر استفاده بیش از حد نوشیدنی الکلی احتمالا با هدف خودکشی مسموم گردیده و هم اکنون با حال نامساعد در بیمارستانی در تهران بستری است که بعد از پیگیری، این منبع آگاه در پلیس عنوان کرد این خبر صحت ندارد و او اقدام به خودکشی نکرده است

دست آخر هم همین دو روز پیش به همراه پلیس و خواهر کوچکتر به محل جرم سر می‌زنند که این آخرین دفعه‌ای است که همسایه‌ها آن‌ها را می‌بینند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید