سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی خوشحالم که تعداد بازی‌هایم برای استقلال به عدد ۱۰۰ رسید اما مهم‌تراز این موضوع، برد تیم محبوبم در جام حذفی بود که ما را همچنان در این جام زنده نگه داشت.

دوری چندماهه از ترکیب تیم روی عملکردم تأثیرگذاربود / باید یک جام را به هواداران تیم‌مان هدیه کنیم

به گزارش سلام نو، ایران ورزشی نوشت: سیدحسین حسینی، دروازه‌بان باتجربه استقلال درباره بازگشت خود بعد از ماه‌ها به ترکیب استقلال می‌گوید: «دوری از ترکیب برای هر بازیکنی سخت است، بخصوص اینکه دروازه‌بان باشد اما این بالا و پایین‌ها برای بسیاری از بازیکنان به وجود می‌آید و من هم این شرایط را تجربه کرده‌ام. برای من این بازگشت بسیارخوشحال کننده بود که توانستم بعد از ماه‌ها برای تیم محبوبم بازی کنم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم بتوانم به این روند ادامه دهم و بازی‌های بیشتری در ترکیب تیم محبوبم انجام دهم.»

دروازه‌بان آبی‌ها درباره گلی که مقابل ذوب دریافت کرد نیز این توضیح کوتاه را داد: «تنها اشتباه من روی همین گل بود. در باقی صحنه‌ها توانستم واکنش‌های خوبی نشان دهم. روی این گل قدری بی‌تعادل شدم. ضمن اینکه دوری چند ماهه از ترکیب روی عملکردم تأثیرگذاربود. با این حال باید سعی کنم هر روز آمادگی‌ام را بیشتر کنم. شک ندارم با استقلال دوباره به اوج برمی‌گردم.»

دروازه‌بان استقلال در بازی با ذوب‌آهن به رکورد ۱۰۰ بازی با استقلال دست یافت. حسینی به سؤال ایران ورزشی درباره این تعداد بازی توضیحاتی می‌دهد: «خیلی خوشحالم که تعداد بازی‌هایم برای استقلال به عدد ۱۰۰ رسید اما مهم‌تراز این موضوع، برد تیم محبوبم در جام حذفی بود که ما را همچنان در این جام زنده نگه داشت. این ۱۰۰ بازی با برد استقلال برایم شیرین شد. استقلال تیم بزرگی است که حتی هزار بازی هم برای این تیم کم است. امیدوارم در آینده بتوانم بیشتر به استقلال کمک کنم. از مسئولان باشگاه که این کار را پایه‌ریزی کردند ممنونم. از کادر فنی و بازیکنان هم که در کنار من بودند تشکر می‌کنم. ما باید دست به دست هم بدهیم با اتحاد و همدلی بیشتر هم در بازی‌های آینده لیگ نتایج بهتری بگیریم و هم خودمان را در جام حذفی مدعی نگه داریم.»

حسینی درباره شانس استقلال برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی گفت: «قطعاً شانس ما خیلی بالا است. جام حذفی جای هیچ اشتباهی نیست. با یک اشتباه تمام زحمات یک تیم از بین می‌رود اما اگر به همین روند ادمه دهیم قهرمان می‌شویم. باید یک جام را به هواداران تیم‌مان که سال‌ها است انتظار جام می‌کشند، هدیه کنیم. برای ما رسیدن به جام دور از دسترس نیست و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.»

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید