عادل مصدقی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به تردد خودروها در ایام پایانی هفته، از ترافیک سنگین در ورودی های پایتخت خبر داد.

ترافیک سنگین در مسیرهای ورودی تهران

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، عادل مصدقی شامگاه جمعه در این باره گفت: بر اساس مشاهدات به عمل آمده از طریق تصاویر زنده دوربین‌های نظارت تصویری و خروجی سامانه‌های هوشمند تردد شمار جاده‌ای و گزارش های راهداری جاده‌ای در حال حاضر در محورهای استان شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی افزود: در گردنه قوچک محور تهران- لواسان، آزادراه تهران - قم محدوده عوارضی اول به سمت پل شهید کاظمی، محور تهران - ساوه در محدوده عوارضی اول، محور تهران - شهریار چیتگر محدوده پل کفش ملی، آزادراه تهران - کرج محدوده ایران خودرو ترافیک پرحجم تا نیمه سنگین است.

به گفته وی، در محدوده جاده قدیم تهران - جاجرود به سمت بومهن در محدوده جاجرود و ورودی شهر تهران به سمت جاده قدیم و محدوده گیلاوند به سمت فیروزکوه و آزادراه تهران- پردیس نیز ترافیک نیمه سنگین است.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: در ۲ روز گذشته سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه آزادراه تهران - کرج با ۲۰۶ هزار و ۱۳۰ تردد بیشترین و محور آزادراه تهران- شمال با ۸ هزار و ۴۸۴ تردد کم‌ترین وسیله نقلیه مشاهده شده را به خود اختصاص داده اند که این ترددها در مقایسه با روز گذشته ۲۹ اردیبهشت ماه افزایش داشته و در آزادراه تهران - کرج با ۲۱۳ هزار و ۱۵۳ تردد بیشترین و آزادراه تهران- شمال با ۱۳ هزار و ۵۹ تردد کم‌ترین وسیله نقلیه مشاهده شده است.

وی خاطرنشان کرد: جمع ورودی وسایل نقلیه به استان تهران طی روز گذشته ۲۶۳ هزار و ۴۶۸ وسیله نقلیه و جمع خروجی از استان ۲۴۲ هزار و ۶۳۰ وسیله نقلیه بوده و مجموعاً تعداد ۲ میلیون و ۴۰۶ هزار وسیله نقلیه در راه‌های استان تهران مشاهده شده است.

مصدقی خاطرنشان کرد: در ۲۸ اردیبهشت ماه تعداد جمع ورودی به استان تهران ۲۶۰ هزار و ۳۰ وسیله نقلیه و جمع خروجی استان ۲۸۶ هزار و ۹۲۰ وسیله نقلیه بوده که در مقایسه با روز بعد یعنی چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه که جمع ورودی ۲۶۵ هزار و ۲۸۲ و جمع خروجی استان ۳۰۷ هزار و ۳۸۰ وسیله نقلیه بوده است شاهد افزایش ۵ هزار عددی در ورود و ۲۰ هزار عددی در خروجی‌های استان تهران بوده ایم.

به گفته وی، تعداد وسیله نقلیه مشاهده در روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۷۰۵ وسیله و تعداد وسیله نقلیه مشاهده در روز پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۲ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۹۷۹ وسیله ثبت شده است که شاهد افزایش چشمگیر آن بوده ایم و طبق آمار در این ۲ روز ۴۸۷ هزار و ۲۷۷ وسیله نقلیه در راه‌های استان افزوده شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید