سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همراه با جمعی از معاونان خود به منزل مرحوم اکبر ترکان رفت و درگذشت او را به خانواده‌اش تسلیت گفت.

حضور وزیر دفاع در منزل مرحوم اکبر ترکان

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع نوشت: سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه جانشین وزیر، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و جمعی از معاونان وزیر با حضور در منزل مرحوم اکبر ترکان با عرض تسلیت به خانواده اش، از خدمات و تلاش‌های او در سنگرهای مختلف خدمت به ویژه در دوره مسوولیت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قدردانی کردند.  

سرتیپ حاتمی تصریح کرد: بی شک اجر وافر خدمات صادقانه مرحوم ترکان در طول عمر مدیریتی اش به‌ویژه در دوره مسوولیت وزارت دفاع و سازمان صنایع دفاع در پیشگاه خداوند متعال ماجور و ثبت و ضبط بوده و موجبات رحمت واسعه و علو درجات معنوی ایشان را فراهم خواهد ساخت.  

حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجان پور نیز در این دیدار با تسلیت درگذشت مرحوم ترکان به همسر، فرزندان و خانواده معزا، خاطرنشان ساخت: همان گونه که در آیات و روایات به صورت متواتر آمده است، آنان که در راه خدا و در مسیر حفظ امنیت و ارتقاء قدرت بازدارندگی امت و نظام اسلامی تلاش می‌کنند از اجر فراوانی در پیشگاه خداوند متعال برخوردارند و قطعاً مرحوم  ترکان نیز به جهت خدمات ارزنده  در عرصه صنعت دفاعی و ارتقاء قدرت و بنیه دفاعی و توان بازدارندگی ملی کشور  در پیشگاه خداوند متعال از اجر و پاداش فراوان برخوردار خواهد شد و ان شاءالله در بهشت، همنشین برادر شهیدش و امام شهدا سکنی خواهد داشت.  
 
رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نقش رزمندگان، مجاهدان و جهادگران عرصه دفاعی را در افزایش قدرت و توان دفاعی کشور ارزشمند و بی نظیر دانست و تصریح کرد: امنیت از مواهب الهی است که این مرحوم در سال های طولانی  در مجموعه صنعت دفاعی کشور در جهت تحقق آن تلاش های بسیار مبذول داشت  و از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی و  بهشت برین را برای ایشان مسالت داریم.

مرحوم ترکان که از بیماری کلیوی رنج می‌برد بامداد یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ماه، در ۶۹ سالگی دار فانی را وداع گفت و به دیار حق شتافت. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید