غلامرضا جباری با حکم منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به عنوان رییس دپارتمان جوانان منصوب شد.

انتصاب غلامرضا جباری به عنوان رییس دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از فدراسیون فوتبال نوشت: طی حکمی از سوی منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، غلامرضا جباری به عنوان رئیس دپارتمان جوانان منصوب شد.

در حکم قنبرزاده به جباری آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند ۷ ماده ۶۷ اساسنامه مصوب فدراسیون، به موجب این ابلاغ به سمت رئیس دپارتمان جوانان منصوب می شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این دپارتمان، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت می کنم.

وی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی از دانشگاه تربیت مدرس تهران بوده و از سوابق وی می‌توان به اخذ گواهینامه صلاحیت مدرسی از دانشگاه تربیت مدرس تهران، داوری در لیگ برتر فوتبال ایران، فعالیت به عنوان دبیر درس تربیت بدنی و ورزش در آموزش و پرورش، رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، دبیر جلسات مسئولین کمیته ها و دپارتمانهای فدراسیون فوتبال و دبیر کارگروه پژوهش فدراسیون فوتبال اشاره کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید