۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 55253273

با تمام این فواید گاهی اوقات به دلیل اینکه برای خرید تور دقت لازم را انجام نمی دهیم که در ادامه شما را راهنمایی خواهیم کرد یک روزی که می توانست تبدیل به روز خوب شود تبدیل به یک خاطره بد خواهد شد و زمین و زمان را در این موضوع مقصر می دانیم به جز خودمان که در انتخاب آژانس مجری اشتباه کردیم.

راهنمای خرید تور یک روزه

راهنمای خرید تور یک روزه

بسیاری از دوستان برای روزهای تعطیل سفرهای یک روزه را در اطراف شهرهای خود انتخاب میکنند که این عادت در بلند مدت میتواند زندگیتان را دگرگون کند  و یکی دلایل آن قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و هوای تازه است که باعث ترشح ملاتونین میشود و نتیجه ترشح این هورمون داشتن خوابی راحت است.

دیگر فایده قرار گرفتن در معرض نور آفتاب افزایش سطح ویتامین D  بدن است. ویتامین D  نقش مهمی در سلامتی بدن دارد و باعث حفظ سلامت استخوان ها، بهبود عملکرد عضلات بدن، کاهش خطر بروز بیماری های قلبی عروقی، فشار خون بالا، بیماری ام اس، چاقی مفرط و دیابت می شود.

یکی دیگر از فواید سفر افزایش سطح اندورفین بدن و در نتیجه کاهش استرس و اضطراب است.

دیگر فایده سفر قرار گرفتن در هوای آزاد و در نتیجه اکسیژن رسانی بیشتر به مغز و احساس نشاط بیشتر است.

با تمام این فواید گاهی اوقات به دلیل اینکه برای خرید تور دقت لازم را انجام نمی دهیم که در ادامه شما را راهنمایی خواهیم کرد یک روزی که می توانست تبدیل به روز خوب شود تبدیل به یک خاطره بد خواهد شد و زمین و زمان را در این موضوع مقصر می دانیم به جز خودمان که در انتخاب آژانس مجری اشتباه کردیم.

در ادامه این مقاله اشاره به مواردی میکنیم که می تواند انتخاب تور را برای شما راحت تر کند

در ابتدای امر بسیاری از شما عزیزان برای انتخاب تورطبیعت گردی و تور یک روزه به سراغ سایت های مانند تخفیفان ، نت برگ و ...... میروید. در این سایت ها به دلیل وجود رقابت بین آژانس های مسافرتی سعی در ارائه نرخ های پایین تر دارند و برای کاهش نرخ تا حدی میتوانند از سود کم کنند و پس از آن مجبور به کاهش خدمات به صورت نا محسوس دارند که در ابتدای امر شما متوجه این موضوع نمی شوید ولی پس از رفتن به تور متوجه می شوید که برای استفاده از بسیاری از خدمات مجبور به پرداخت هزینه هستید. به عنوان مثال در بسیاری از مسیرهای طبیعت گردی بعد از رسیدن به مکانی خاص، برای ادامه مسیر نیاز به خودرو محلی است و دیگر نه راه پیش دارید و نه راه پس و مجبور به پرداخت هزینه برای ادامه مسیر هستید.

مورد دیگری که دیگر شاید بسیاری از شما عزیزان به آن دقت نمی کنید هزینه ورودیه  اماکن دیدنی است. در تورهای فرهنگی مثل کاشان در ابتدا به شما گفته میشود که بازدید از اماکنی مانند خانه بروجردی ها و خانه طباطبا یی ها در برنامه است ولی پس از رسیدن به این اماکن متوجه میشوید که هزینه ورودیه این اماکن برعهده مسافر است.

گزینه دیگری که در تور ایران گردی بخصوص تورهای طبیعت گردی همیشه مورد مناقشه و مشکل ساز است عدم چک کردن برنامه هواشناسی از سوی تورگردانان است که شما را در اوج بارندگی به تور مثلا جنگلنوردی میبرند و سراسر وجود شما گل آلود خواهد شد.

مورد دیگر استفاده از اتوبوس های قدیمی و نامناسب در تور داخلی است که متاسفانه تور گردانان برای برای کاهش هزینه های خود و افزایش شود اقدام به چنین کاری میکنند.

مورد بعدی که به راحتی میتوانید از آن اطلاع پیدا کنید اعتبار آژانس برگزار کننده است که آیا شرکت برگزار کننده مجوز دارد یا خیر و در سایت سازمان جهانگردی این مورد به راحتی قابل استعلام است.

پس بدانید که هر ارزانی بی حکمت نیست و با خرید تورهای ارزان و بی کیفیت پول و وقت خود را هدر ندهید.

آژانس آیشم برگزار کننده تورهای داخلی یک روزه و چند روزه با کیفیت بسیار بالاست که تمامی مجوزهای لازم را داراست.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید